HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Nee, die PM ben ik zelf ;)

iTunes Radio heeft een ander concept. Je geeft aan welke muziek je leuk vindt (aka je maakt een radio station aan) en dan gaat iTunes Radio zelf zoeken naar aanverwante muziek. Je kan niet echt zelf muziek kiezen zeg maar.

OK, dat zit ook in Spotify. Spotify Radio. Zelfde concept. Je kiest 1 nummer of zo. En geef opdracht daar een radiostation op te baseren zeg maar. Laat maar weten hoe het bevalt!

Ah, 1 van mijn favoriete nummers ooit (echt stond in mijn top 20 van TripleJhottest100 van de afgelopen 20 jaar: prachtig.
Jammer dat ze echt helemaal nooit in Australie komen. Ik mis Patrick Watson live, en (goedkope) concerten in t algemeen.

Zal ik er dan ook maar weer eens 2 doen, ik ben immers weer terug...
Zag ik laatst 'per ongeluk' in een voorprogramma. Leuk voor fans van bv The Cold War Kids

Oh Kele! De laatste cd vond ik niets, maar deze bewijst dat ze het nog steeds kunnen. Moest er even aan wennen, maar hij hakt er lekker in.
FRIDAY DANCE OFF!

1005011_570720523000558_523984951_n.jpg

Oh ja, voor (techno) muziek liefhebbende Melbournians. Mag ik Dave Clarke in de Roxanne aanbevelen (vanavond) of morgenavond in de 'Chinese Laundry' in Sydney ;)

Zo gisteravond lekker een potje Rugby zitten kijken: Schotland tegen Australië. Spannende wedstrijd maar met een goede uitkomst! 15-21. Aanstaande zaterdag weer, dan tegen grootmacht Wales. Spannend!

----Art-wide-folau_20131124143514698569-620x349.jpg

Morgen het huis maar eens aan kant maken en dan zondag naar de Kuip om te zien hoe Feyenoord afgeslacht wordt :p

Vanavond Richard III tegen gekomen, terwijl ik afscheid nam van mijn schoonvader! Na de moord op mijn man, vader en schoonvader durfde die valse vormloze klomp zijn hoofd nog te laten zien.
Groetjes
Lady Anne

Ofwel me heerlijk uit kunnen leven op acteerles, in mijn hoog emotionele scene! Heerlijk...

Vrijdag avond mijn eerste BinParty gehad. Elke keer als er een WheatBin dicht gaat (na de harvest) wordt er een party gegeven met uiteraard een sausage sizzle. Erg hilarisch om al die boeren stomdronken te zien :up::p

Wij hebben zaterdag onze eerste garage sale gehouden. 140 dollar "verdiend"
Was leuk. Wel ongelooflijk dat we tien maanden geleden hier aankwamen met vier valiezen en drie dozen en nu al genoeg rommel om een garage sale te houden!
De reden waarom we een garage sale hielden, kan je hopelijk dit weekend lezen op mijn lastavaza!

Wij hebben zaterdag onze eerste garage sale gehouden. 140 dollar "verdiend"
Was leuk. Wel ongelooflijk dat we tien maanden geleden hier aankwamen met vier valiezen en drie dozen en nu al genoeg rommel om een garage sale te houden!
De reden waarom we een garage sale hielden, kan je hopelijk dit weekend lezen op mijn lastavaza!
Ik had ook een leuke dit weekend.
2 maanden geleden een 2nd hand cement mixer gekocht vo0r $100. Dacht "Die verkoop ik wel weer door voor $75, dat is het het gemak mij wel waard". ;)
Vrijdag op Gumtree gezet, 30 reacties op gehad en het ding gisteren verpatst voor $160 :D
En vanmorgen Boris zijn oude fietsje de deur uit voor $50, terwijl ze die 2 maanden geleden voor $30 nog niet wilden kopen.
Made my weekend!!

Bart

afterbang said:
En over 5 minuten: Australia vs. Wales. Spannend!
30-26 voor de Wallabies!

and a bloody good game.
En we zijn weer wereld kampioen Rugby Leaque.
completely crushed the Kiwi's : 34-2

groeten Johan

Back