Emigreren, zonder er geweest te zijn?

Hier is het preken voor eigen parochie hè ;)

In de omgeving zijn er in NL ook genoeg mensen die het een beetje apart/vervelend/stom/raar/gek/dom vinden*

*doorstrepen wat niet van toepassing is.
 
Katja vertrekt 9 juli!!! En Glenn, onbekend en ver weg is soms een reden voor mensen om te zeggen NIET DOEN, maar gaat eigenlijk over gevoel en over verandering en vooral met het laatste hebben mensen moeite.
Ik heb zin in verandering, nieuw, onbekend en impulsief!
 
Katja vertrekt 9 juli!!! En Glenn, onbekend en ver weg is soms een reden voor mensen om te zeggen NIET DOEN, maar gaat eigenlijk over gevoel en over verandering en vooral met het laatste hebben mensen moeite.
Ik heb zin in verandering, nieuw, onbekend en impulsief!

Gefeliciteerd Katja! Dat is al heel snel.
Veel mensen roepen inderdaad dat alles in Nederland zo goed geregeld is, dat je toch een goed leven hebt en wat te denken van familie en vrienden. Maar voor mij betekend dat het leven in Nederland voorspelbaar is tot aan het graf. Maar er is zoveel meer in de wereld!
Wij hebben er zin in om het roer om te gooien en opnieuw te beginnen, ontdekken en ongetwijfeld ook een keer struikelen maar wel weer opstaan! Het is een gevoel wat ik al van heel jongs af aan heb en waar ik nu eindelijk gehoor aan ga geven.
 
Ik denk dat je leven, waar je ook leeft, niet voorspelbaar is tot je graf! Het is wat je er zelf van maakt; zowel in Nederland als in Australië. En uiteindelijk moet je zelf de keuzes nemen, wat anderen er ook van vinden. Het is je eigen leven en je eigen geluk en niemand anders dan jijzelf kan bepalen waar dat geluk ligt. Soms weet je dat zelfs niet vooraf. En dat maakt het weer bijzonder.
 
Nee, kan niet via Facebook, een van de 2 is nog steeds "bevriend"met me, maar ik geloof niet dat zie hier nog veel lezen.
Laat ik het zo zeggen;
Ze zijn in een weekend nog bij nederlandse vrienden op bezoek geweest.
Hebben helemaal niets gezegd over een aanstaand vertrek naar Nederland,
Waren 1 week, misschien 2, later vertrokken en hebben ook nog hun huis moeten verkopen.
Dat stond dus al een tijdje in de planning.......

Niet dat wij ervan op de hoogte van gesteld hoefden te worden, de vriendschap was al een beetje over :rolleyes:

Nee, dan heb ik heel wat meer waardering voor mensen die hun verhaal nog willen vertellen. :)

Bart

Altijd makkelijk om er over te oordelen (zonder informatie uit eerste hand )... je weet er helemaal niets van.... maar bedankt dat je de mensen hier op de hoogte houdt .....
Het gaat jullie goed en hopelijk een lang en gelukkig leven Down Under.
 
Back
Top