Gwen's Lastavaza

Klinkt goed en met dat geld moet je dan een heel eind komen. Helemaal als je de dure hostels vermijd en low budget eet...

Als ik (bijna) 1000 euro per maand heb, en ondertussen ook nog WOOFF of werk dan moet dat toch wel meer dan genoeg zijn!?
 
Niet teveel de kroeg in, dus niet teveel met Engelsen optrekken. Je eigen potje koken, keep an eye on the price and youl'll be fine!:)
 
Net een mailtje weg gedaan naar al mijn collega's met het nieuws. Sommigen wisten het al, anderen niet.. Deze of volgende week wil ik het ook de clienten gaan vertellen.. Gelukkig duurt het nog even dus kunnen ze aan de gedachte wennen :)
 
Net ingeschreven voor een info bijeenkomst van Australian Backpackers (.nl)
Ouders gaan ook mee, zodat ze er meer over kunnen zien en horen. Moeder stelde het volgens mij zeer op prijs dat ik haar mee vroeg :). Eens kijken wat deze organisatie allemaal doet. We gaan naar de bijeenkomst van 4 augustus.
 
Kan interessant zijn, maar hier is het veel leuker;).
Voordeel van Xpdite is, dat je supergemotiveerde mensen hebt, die heel veel ervaring hebben.

Gehandicapten zorg hè? Autisme? Structuur!
 
Kan interessant zijn, maar hier is het veel leuker;).
Voordeel van Xpdite is, dat je supergemotiveerde mensen hebt, die heel veel ervaring hebben.

Gehandicapten zorg hè? Autisme? Structuur!

True true, de zpdite familie weet aaalless :D

Overigens 'politiek gezien' slim om je moeder mee te vragen :)
 
Gisteren bezig geweest met het uitzoeken van de beste maanden om in verschillende gebieden te zijn. Dan weet ik een klein beetje hoe ik wil gaan reizen en dus waar ik naar toe wil vliegen en waar ik vanaf terug wil vliegen.
Zit nu hier aan te denken:
(de maanden in de kaart zijn volgens klimaattabellen de beste maanden in mijn reisperiode, en het lijstje aan de zijkant geeft aan in welke maand ik waar wil zijn)
MapKlimaat.jpg
 
Hoe lang ging je ook alweer? Mij is het niet gelukt om dat allemaal in negen maanden te doen, geen idee hoeveel tijd jij gaat uittrekken?
 
Hoe lang ging je ook alweer? Mij is het niet gelukt om dat allemaal in negen maanden te doen, geen idee hoeveel tijd jij gaat uittrekken?

De steden op het kaartje zijn niet alle steden waar ik naar toe wil he!
Ik zat te denken aan:
1 of 2 weken Adelaide
1 of 2 weken Perth
1 maand midden WA
1 maand boven WA
1 maand NT
1 of 2 weken Cairns
1 of 2 weken Brisbane
1 maand (of minder als minder tijd over is) Sydney

In totaal 6 maanden.
 
Geen Tassie?? :(
Ik zou op zich graag naar Tassie gaan!! Heb daar ook een australische vriend uit Sydney die nu daar studeert.. Leuk om die ook weer te zien. Ik weet niet of het vanuit Sydney ofzo duur is om nog een weekje naar Tas te gaan??
 
Back
Top