Hier nog al eentje (tweetje eigenlijk) die terug naar NL gaat

@skippie Zo slecht kan het niet zijn, als je het THUIS noemt. Succes met de voorbereidingen en verder en geniet ook nog van de laatste weken. Opsnuiven die aussie air :D
 
Kan me goed voorstellen dat het toch ook weer vreemd is, zo'n enkeltje terug. Succes en welkom thuis (wherever that may be!)
 
Ik snap het helemaal daarom zijn mijn ouders ook een paar keer geemigreerd omdat ze iedere keer terug gingen en de familie in nl misten. Na een paar maanden heb je iedereen weer gesproken en gezien en dan krijg je weer heimwee naar Oz dat is het gevaar van reizen
Succes en sterkte
 
Mag ik vragen in welke sector je werkzaam bent dat dat wat minder "lukte"?
Ja hoor, dat mag je vragen ;-) Ik werkte in NL als medisch receptioniste en ondanks dat er best vaak vacatures zijn kwam ik nooit in aanmerking. Simpel, er zijn zo'n 100 of meer kandidaten voor 1 vacature, dan red je het niet met Nederlandse ervaring. Zelfs de cursus medical terminology heeft me niet geholpen.
Het zou misschien anders zijn geweest als ik in een grote stad had gewoond maar daar kozen we niet voor.
 
Hallo Skippie, ik wens jullie veel sterkte en vooral een goed gevoel waar jullie ook zijn. ik begrijp jullie gevoel heel goed.
 
Back
Top