Long way down..Almost there..:)

Thanks Lost
afro.gif
 
Lijkt me moeilijk om een goed lopend bedrijf achter te laten! Ga je daar hetzelfde doen?

In ieder geval heb je de planning helemaal duidelijk :)
 
Hoi FOL,

Ja, we vinden het erg jammer om het bedrijf te stoppen. Maar hopelijk krijgen we er wat moois voor terug.
We willen nog niet direct voor ons zelf wat beginnen, eerst maar eens wennen aan de belastingregeltjes en dergelijke
wink.gif
, maar het uiteindelijk doel is wel weer als ondernemer aan de slag te gaan. Aan de andere kant is het ook wel weer lekker om voor een werkgever te werken en dan ook echt na werktijd vrij te zijn, ipv altijd maar bezig te zijn. het heeft z'n voor en nadelen ondernemer te zijn...We zullen zien hoe het allemaal loopt.
 
WOOHOOOO!!! TICKETS GEBOEKT!!! 3-3-2012, 3 weken valideren!!! Vliegen aan op Melbourne!!!
grin.gif
grin.gif
grin.gif
grin.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif



Nu weer snel aan het werk
sad.gif
 
Wordt nog gezellig in Melbourne....wij zijn er dan ook en wie weet al een eigen stekkie!! Jullie zijn in dat geval dan welkom voor een kopje koffie!

Greetz, Mien
 
Jaja...Je mag het best toegeven...was ik ook vorig jaar op de andere Xpditers toen wij nog geen visum hadden
grin.gif
tongue.gif
 
Even weer een update na 4 maanden van onze LaStaVaZa....kon hem nog vinden onder het stof!
grin.gif


Zondag naar de emigratiebeurs geweest en toch weer wat wijzer geworden.
Zo hebben we besloten om in zee te gaan met Zoologistics. Dat geeft toch een hoop rust als we straks in onze laatste fase zitten..moet er ook niet aan denken dat onze katten op het laatste moment door een stomme fout van ons niet naar Oz kunnen
sad.gif

We doen zelf de inentingen enz. maar hun regelen dan het transport, de vlucht, de kennel en de papieren rompslomp! Kost in totaal rond de 1000,- euro voor 2 katten. Valt mee dacht ik zo..

Ook hebben we rond gekeken voor een eventuele container, die prijzen vielen tegen gezien we niet heel erg veel spullen hebben die we mee willen nemen. Dus wie o wie gaat er rond september/oktober naar Adelaide/Melbourne en heeft nog een beetje ruimte in de container over???!

3 maart komt nu heel snel dichtbij en hebben er natuurlijk ontzettend veel zin in!! 3 weken vakantie in ons nieuwe thuis-land!!
De planning is 3 dagen bij mijn tante logeren (waar mijn broertje en schoonzusje ook zijn nu) en dan in de eerste 3 dagen op zoek naar een auto/van/camper die we dan gaan kopen!
Dan gaan we via de Great Ocean Road naar Adelaide rijden naar onze toekomstige nieuwe stad. We willen ten zuiden van Adelaide wijken gaan bekijken voor tzt!
We zullen een rijbewijs gaan ophalen bij de DMV.
Een postbus openen voor onze post bij een postkantoor.
En onze bankrekening activeren/valideren bij onze nieuwe bank, de NAB! (geweldige rente trouwens!)

Dan zullen we door het land via wat nationale parken terug rijden naar Melbourne.

De planning is nog steeds om dan in Oktober/September voorgoed te vertrekken naar Oz.
smiley.gif
smiley.gif


Dus woon je in Adelaide/ Melbourne of daar ergens tussen en heb je zin om af te spreken?? Let us know!!
afro.gif


Groeten Steven
smiley.gif


.......Nog 18 dagen
smiley.gif
smiley.gif
smiley.gif
 
Jullie zijn van harte welkom bij ons in Melbourne (Altona Meadows) wanneer nodig hebben we tot 13 maart wat slaapplaatsen beschikbaar (daarna krijgen we al slapers). Stuur maar een PM wanneer jullie in de buurt zijn

Groetjes
Yvonne
 
Hallo Steven,

Wij vertrekken in september naar Adelaide. Wij zijn aan het rondkijken voor prijzen voor containers. Binnenkort komen er een paar verhuizers bij ons langs en dan zal ik weten hoeveel plaats we zelf zullen nodig hebben, en dus of en hoeveel plaats we nog zullen over hebben.
Enig idee over hoeveel m³ het bij jou zou gaan (kwestie dat ik al eens bij verhuizer zou kunne polsen...)?

Veel plezier in Australie alvast!!

groetjes,
Katrijn
 
@ Yvonne, bedankt voor het aanbod van de slaapplaatsen! We zullen er geen gebruik van maken, maar vinden het wel leuk om bij jullie nieuwe huis te komen kijken. We zullen rond die tijd zeker even een pm sturen
afro.gif


@Sacha, thanks for the tip!
afro.gif


@ Kat, Wij hebben nog geen idee hoeveel het zal zijn laat staan in m3
cheesy.gif
. We gaan op korte termijn een inventaris opmaken wat we echt mee willen nemen. Denk dat het wel pas na de validatietrip zal zijn...
Laten we contact houden!

@ Afterbang en Familie S, Thanks
afro.gif
 
Back
Top