Long way down..Almost there..:)

We zullen proberen wat bij te houden hier...maar dat hangt een beetje van de verbindingen af onderweg.
Maarre....als jullie zin hebben kunnen we daarna wat afspreken!?
 
Lijkt me een goed plan!
Met foto's natuurlijk :). Leggen we die van ons naast die van jullie, kunnen we zien wat er de afgelopen 10 jaar veranderd is aan de GOR en Ballarat :lol:
 
Afgesproken
afro.gif
 
Steven
alvast heel veel plezier DOwn Under.
Maar waarom gaan jullie nu valideren en in sept/okt voorgoed?

Misschien heb je het al geschreven en heb ik het gemist maar was toch even nieuwsgierig :rolleyes:
 
Hoi Steven,

Wij konden VCK niet vinden op de beurs. Alleen zoologistics. We gaan binnenkort bij VCK ook een offerte aanvragen.

Je moet toch nog wel zelf de import permit regelen en naar de VWA ed? (oa stap 7 en 17 van de DAFF site). Of doet VCK dat ook voor je?

Als we nu beide in oktober gaan moeten we de katten maar even laten kennismaken. Dan hebben ze vast vriendjes in Australië :cool:


Tommy
 
Steven
alvast heel veel plezier DOwn Under.
Maar waarom gaan jullie nu valideren en in sept/okt voorgoed?

Misschien heb je het al geschreven en heb ik het gemist maar was toch even nieuwsgierig :rolleyes:

Dank je wel
afro.gif

We hebben een eigen zaak en willen nu nog even doorsparen..we hebben uitgerekend dat valideren goedkoper is dan 6 maanden sparen
wink.gif

En daar komt bij dat we niet op stel en sprong weg kunnen ivm onze katten..zit 5 maanden tussen inenten en vliegen.

Groeten Steven
 
Hoi Steven,

Wij konden VCK niet vinden op de beurs. Alleen zoologistics. We gaan binnenkort bij VCK ook een offerte aanvragen.

Je moet toch nog wel zelf de import permit regelen en naar de VWA ed? (oa stap 7 en 17 van de DAFF site). Of doet VCK dat ook voor je?

Als we nu beide in oktober gaan moeten we de katten maar even laten kennismaken. Dan hebben ze vast vriendjes in Australië :cool:


Tommy

Euhh..sorry, heb mijn post geedit...we gaan in zee met Zoologistics!
embarassed.gif


Wij doen idd de i.p en vwa zelf. Maar dat is vrij simpel en goed te doen.

We hebben 2 siamezen en komen nooit buiten, ze denken dat ze de enige 2 katten zijn op de wereld
grin.gif
 
We zullen proberen wat bij te houden hier...maar dat hangt een beetje van de verbindingen af onderweg.
Maarre....als jullie zin hebben kunnen we daarna wat afspreken!?

Als je een laptop bij je hebt, gewoon even stoppen bij MacDonalds voor morning tea ofzo, die hebben free wifi connections.
 
Eindelijk is het dan zover!! Morgen om 2 uur gaan we de lucht in!! WOOHOO!!
smiley.gif
smiley.gif

So happy!!

See you all later!!
afro.gif
 
Finally here!! Wat een lange reis is het toch weer! Hebben wij nog een korte overstap gehad in Hong Kong van 2 uur...ben je toch 25 uur onderweg! Helemaal gesloopt zijn we aangekomen in Melbourne om 11uur s'avonds!

Lekker geslapen en gelijk naar de mall om onze rekening te aktiveren en de passen te bestellen. Wat zijn ze toch behulpzaam en geduldig hier!

Vandaag op tijd er uit gegaan en gaan nu op zoek naar een auto. Hopen een koopje te scoren van een backpacker die het als het even kan morgen naar huis moet :evil: :evil:

Wel een beetje regen vandaag maar dat mag de pret niet drukken, kijken er erg naar uit om de GOR te rijden naar Adelaide!



Keep you posted!

Groeten Steven
 
Klinkt goed en ja, de reis blijft heeeeeel lang. Maar goed, dat ben je allemaal snel weer vergeten als je hier eenmaal bent....;-).

Succes met het vinden van een auto en heel veel plezier!

Groet, Annemarie
 
Great ocean road is leuk. Veel plezier.

Ga je ook de buurten van Adelaide verkennen? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de noordelijke regio. Dus de verschillende elizabeths, davoren park, gawler... Dat is toch het gedeelte waar ik straks verwacht uit te komen gezien de prijzen van de huurhuizen....


Groet,

Tommy
 
Back
Top