HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Zwerver

Moderator
.....juist, of je hebt lol (want het is bijna (paas)weekend) of je hebt stress (want er moet zoveel af nog voor het weekend/je ziet je schoonouders van het weekend/eigenlijk vind jij je partner niet leuk meer en je moet er niet aan denken om weer een weekend met hem/haar opgescheept te zitten/andere reden).

Ik stel voor, geen stress meer op vrijdag, dus dit is vanaf nu:

Het grote vrolijke noot topic - de tegenhanger van het GVD topic.

Roept u maar!
 
Soo hee! da's een goed initiatief! Gaan we voor!

Iedereen een heel fijn pasen toegewenst!

Ga vooral de dingen doen waar je normaal de tijd niet voor neemt:
Relaxen in de tuin, boekje erbij, lekkere cake bakken...

Ban out the stress...
 
Ga vooral de dingen doen waar je normaal de tijd niet voor neemt:
Relaxen in de tuin, boekje erbij, lekkere cake bakken...
jemig waar haal je die vandaan? Da's nou precies wat we vandaag (bijna) gedaan hebben ;)
eigenlijk hebben we er de tijd niet voor - nog teveel te doen - maar het was wel even erg lekker
 
Idd boekje lezen, muziekje luisteren, niks doen..
Helaas bovenstaande niet helemaal de gehele dag kunnen uitvoeren aangezien ik een hele goede SOGger ben (S staat in dit geval voor 'schoonmaken'..) en er dus nog iets anders moest gebeuren..
 
Dr Who kijken :)

Een lekker relaxend bad met een bath ballistic van Lush (ooooh ruikt zo heerlijk!).

En dan vroeg naar bed want vandaag gaan we naar Stanthorpe, 3 uur rijden heen en terug!
 
Briljant plan! Wij hebben de halve dag aan en in het zwembad gehangen in Malaga... Nu spelletje kolonisten met veel bier, wijn, nootjes en gefoeter! :-D
 
Welkoms dinner bij forumleden voor forumleden.........:)
Huis schoonmaken na regenseizoen.
Zondag vissen, bbq en kampvuur op het strand
 
Briljant plan! Wij hebben de halve dag aan en in het zwembad gehangen in Malaga... Nu spelletje kolonisten met veel bier, wijn, nootjes en gefoeter! :-D
Malaga? Ik dacht dat dit een positief topic was ;-)
Ik heb, bijna 2 jaar, met veel onplezier in Malaga gewerkt.

Maar gisteren was goed!! Lekker weer en mijn Pa en Moe van het vliegveld opgehaald.
3 weken!!

Bart
 
.....
Ik stel voor, geen stress meer op vrijdag, dus dit is vanaf nu:

Het grote vrolijke noot topic - de tegenhanger van het GVD topic.

Roept u maar!

Heb nooit stress, ook nergens goed voor.
Iets wat je tegenzit in je leven hoeft niet onmiddelijk stress of hartkloppingen te veroorzaken.
dat is voor l^&sers WE ARE WINNERS.
God$%^verdomme topic is voor de vervelende dinge in het leven waar je weinig aan kunt doen of tegenkomt in je dagelijks leven maar je eigen aan ergerd (ZONDER STRESS, ....word je alleen maar grijs en kaal van) .
Voor je zelf houden, en je niet kunne uiten brengt uiteindelijk stress mee.

Als je valt is het niet hoe hard je valt maar dat je weer opstaat en weer doorgaat.

Door het godverd*&me topic hoor je meningen van andere die je positief stimuleren en daarna kun je er weer met volle frisse moed er tegen aan.
Het is niet netjes , je moet het ook niet doen maar eens een keer flink hier op dit topic "GODVERDOMMENSE EIKELS" te roepen is beter dan Godverdomme te roepen tegen de betreffende persoon die door zijn beslissing jouw in een vervelende situatie brengt....Snappie ??.

Meestal kun je met vervelende momenten bij je family en vrienden terecht....alleen alles wat je tegen komt met het emigratie proces kunnen je vrienden en family je niet echt mee helpen omdat ze het zelf nooit hebben meegemaakt, vrienden op Xpdite wel.

Dus het "Godverdomme topic" moet als positief gezien worden, (wat de de meeste ook doen) , met een twist van humor.
Het is opgestart door een stress vrij persoon die alleen maar positief door het leven gaat en houd en van slappe , leuke of alle andere humor die er rondzeilt en verder hard door het leven gaat ..........

Wil je deze extra vrolijke noot o_O opstarten, ik vind het meer dan fijn, be my quest.

To all CHAMPS....Happy Easter,

Jack (still no smiley Devil :mad:)......
 
Iiiiiik ga lekker werken :D Wat rondhangen met vrienden, wat familiedingetjes vanwege pasen, verjaardag en rustig aan doen. Komt helemaal goed!
 
Lol @jack

Hier gaan we vandaag heerlijk een beetje aan prutsen, beetje relaxen dus. Voor de rest zit de lol in de kleine dingen ;)
 
Malaga? Ik dacht dat dit een positief topic was ;-)
Ik heb, bijna 2 jaar, met veel onplezier in Malaga gewerkt.

Maar gisteren was goed!! Lekker weer en mijn Pa en Moe van het vliegveld opgehaald.
3 weken!!

Bart

Ai, maar ja... Ik had niet het idee dat daar ergens gewerkt werd? :-D

Kan ook met Pasen te maken hebben gehad... Grinnik...
 
beetje uitslapen en dan werken t/m maandag, iedereen een leuke paasdagen gewenst!
 
Wordt dit forum nu tot aan vrijdag geblokkeerd??
(of mogen we doordeweeks ook vrolijk zijn?)

Keep the spirits up!
 


OFX
Back
Top