.....
Ik stel voor, geen stress meer op vrijdag, dus dit is vanaf nu:
Het grote vrolijke noot topic - de tegenhanger van het GVD topic.
Roept u maar!
Heb nooit stress, ook nergens goed voor.
Iets wat je tegenzit in je leven hoeft niet onmiddelijk stress of hartkloppingen te veroorzaken.
dat is voor l^&sers WE ARE WINNERS.
God$%^verdomme topic is voor de vervelende dinge in het leven waar je weinig aan kunt doen of tegenkomt in je dagelijks leven maar je eigen aan ergerd (ZONDER STRESS, ....word je alleen maar grijs en kaal van) .
Voor je zelf houden, en je niet kunne uiten brengt uiteindelijk stress mee.
Als je valt is het niet hoe hard je valt maar dat je weer opstaat en weer doorgaat.
Door het godverd*&me topic hoor je meningen van andere die je positief stimuleren en daarna kun je er weer met volle frisse moed er tegen aan.
Het is niet netjes , je moet het ook niet doen maar eens een keer flink hier op dit topic "GODVERDOMMENSE EIKELS" te roepen is beter dan Godverdomme te roepen tegen de betreffende persoon die door zijn beslissing jouw in een vervelende situatie brengt....Snappie ??.
Meestal kun je met vervelende momenten bij je family en vrienden terecht....alleen alles wat je tegen komt met het emigratie proces kunnen je vrienden en family je niet echt mee helpen omdat ze het zelf nooit hebben meegemaakt, vrienden op Xpdite wel.
Dus het "Godverdomme topic" moet als positief gezien worden, (wat de de meeste ook doen) , met een twist van humor.
Het is opgestart door een stress vrij persoon die alleen maar positief door het leven gaat en houd en van slappe , leuke of alle andere humor die er rondzeilt en verder hard door het leven gaat ..........
Wil je deze extra vrolijke noot

opstarten, ik vind het meer dan fijn, be my quest.
To all CHAMPS....Happy Easter,
Jack (still no smiley Devil

)......