SOL list 2017/2018

Die lijst blijft mij toch verbazen....
Ik kan uiteraard enkel van de beroepen spreken waar ik kennis van heb, maar ik zie daar toch weer een reeks opstaan waarvan ik zeker weet dat er absoluut GEEN shortage is, integendeel...
 
Die lijst blijft mij toch verbazen....
Ik kan uiteraard enkel van de beroepen spreken waar ik kennis van heb, maar ik zie daar toch weer een reeks opstaan waarvan ik zeker weet dat er absoluut GEEN shortage is, integendeel...
Zodra je met goverment organisaties hier in Australia te maken hebt sta je altijd voor verassingen en snap je de logica vaak niet:rolleyes: Voorbeeld: toen wij onze rijbewijzen moesten omzetten hebben we eerst een theorie examen moeten doen, kosten $17 per persoon. 2 weken later kregen we 2 checks van $17 in de mail van de department of transport, omdat die theorie examen 4 maanden voor dat wij die deden al was afgeschaft:rolleyes::D Dus tegenwoordig verbaast me niets meer in dit land.:D
 
Zodra je met goverment organisaties hier in Australia te maken hebt sta je altijd voor verassingen en snap je de logica vaak niet:rolleyes: Voorbeeld: toen wij onze rijbewijzen moesten omzetten hebben we eerst een theorie examen moeten doen, kosten $17 per persoon. 2 weken later kregen we 2 checks van $17 in de mail van de department of transport, omdat die theorie examen 4 maanden voor dat wij die deden al was afgeschaft:rolleyes::D Dus tegenwoordig verbaast me niets meer in dit land.:D
Inderdaad, wij roepen bij zoiets maar altijd: it's Australia mate! Het vergt af en toe wel wat van je geduld, maar langzaam aan raak je gewend aan de andere (soms totaal niet efficiënte) manier van werken. Maar ja wat wil je van die altijd georganiseerde hard werkende altijd aanpakkende Nederlanders ;)
 
Die lijst blijft mij toch verbazen....
Ik kan uiteraard enkel van de beroepen spreken waar ik kennis van heb, maar ik zie daar toch weer een reeks opstaan waarvan ik zeker weet dat er absoluut GEEN shortage is, integendeel...
Heb je daar voorbeelden van?
 
Hoe vaak verandert de SOL lijst eigenlijk? Is dat een (of meer) bepaald moment in het jaar? Of verandert het 't hele jaar door?
 
Elk jaar in Juli verschijnt er een nieuwe lijst, maar door het jaar heen worden er wel visa classes gesloten, onder andere vanwege te veel aanvragen of omdat ze het aantal hebben bereikt wat vereist wordt per jaar.
 


OFX
Back
Top