LaStaVaZa Max en Katja

Gefeliciteerd met de nieuwe banen! Ja, de bush blijft trekken maar gelukkig kan je die overal rond Sydney vinden!
Waar gaat Max aan de slag, en welke wijken hebben jullie op het oog?

Succes met de move naar de big smoke en we moeten weer eens eens afspreken!
 
Yep @afterbang inderdaad ik mag met enige trots vermelden dat ik in 2018 mag beginnen aan de training voor Sydney trains traindriver woehoe!!
Het proces heeft zo'n 5 maanden geduurd, maar ik ben van alle kanten goed gekeurd en dat is best bijzonder (werd me in het interview verteld).
Max gaat voor Merivale werken en ons nieuwe stekje wordt Marrickville. Zondag verhuizen, daar gaan we weer....
 
100% meegevallen, echt!
Marrickville is een dorp, we hebben al met heel veel buren kennis gemaakt (in building en er naast), fijn om weer eens lekker brood voor een fijne prijs te kunnen krijgen en dan al die kleine restaurantjes om de hoek, lopend naar de supermarkt, 5 minuten naar het treinstation. Wat een ander leven is het weer! Heerlijk met de pajero door de burbs voor airtasker jobs, no complaints here :)
 
Hoog tijd voor een tripje naar Sydney! Ik ben nu alleen even druk met werk (nieuwe baan + contract van vorige baan) en bezoek
 
Time to say goodbye....

Onze rollercoaster gaat weer vertrekken. We gaan verhuizen naar Tasmanie.
Zeg nooit, nooit, maar dit wordt onze laatste als in staat.
We haten de stad, we missen groen en aardige mensen en een community feel.
We hebben een top aanbod gekregen en Max is al begonnen (mensen die ons kennen, weten dat wij geen tijd verspillen lol). En ik ga volgende week met de Pajero richting Melbourne voor een tripje op de Spirit of Tasmania. De katten mogen vliegen, wat een luxe.

Paradise found....nu nog een huisje, stuk land scoren en we will be happy as Larry!

Bij deze wordt dit dan ook mijn laatste post. Wij wensen iedereen alle goeds voor de toekomst en voor diegenen die nog dromen, geef nooit op. Ik moest mijn halve leven wachten, maar ben hier dan toch binnen kunnen komen. Geweldig land, prachtige natuur, relaxte sfeer. En een enkeling waar je een echte vriendschap mee op kunt bouwen. Pros and cons are part of the deal. Ik ben nooit voor de zon/het weer gegaan lol. Bring on the 4 seasons!!!
 
Ik hoorde al zoiets at dustie and red water-cooler halfway Sydney-Canberra ;)

Gefeliciteerd hoor, maar zou het wel leuk vinden om wat te horen over het leven in Tassie, daar zitten niet veel Xpditers behalve @Lost maar die zegt nooit iets :p (en reinhoudt natuurlijk)

First Dog On The Moon (politiek cartoonist van The Guardian) heeft regelmatig een stripje over Tasmanië aangezien hij laatst van Melbourne naar Tassie verhuisd is. Erg leuk om te lezen (en super sarcastisch. Hij eindigt altijd met: Tasmania is awful, do not come here)
 
Congrats @Katjavdl !
Veel plezier in Tassie!

Gefeliciteerd hoor, maar zou het wel leuk vinden om wat te horen over het leven in Tassie, daar zitten niet veel Xpditers behalve @Lost maar die zegt nooit iets :p (en reinhoudt natuurlijk)
Het is hier verschikkelijk, vooral niet hierheen komen. ;)

First Dog On The Moon (politiek cartoonist van The Guardian) heeft regelmatig een stripje over Tasmanië aangezien hij laatst van Melbourne naar Tassie verhuisd is. Erg leuk om te lezen (en super sarcastisch. Hij eindigt altijd met: Tasmania is awful, do not come here)
Ik zie een trend...
 
Wow, wat gaaf! Gefeliciteerd! Fijn dat jullie nu je plekje gevonden hebben! Tasmania staat bij ons nog steeds op de planning, dus we zullen jullie zeker een keer opzoeken. Jammer dat je weggaat op het forum, maar we houden contact! X
 
@Maluka Technisch gezien :eek: whatever, ze (het vrouwke van de chat) wist helemaal niet dat Tasmanie bestond.....lekker verhaal. Anyway we hebben dus ook gewoon bereik daar. Niks aan het handje.
@afterbang lachen die stripjes zeg, dank!
@Lost Bedankt voor je info, cryptisch maar erg useful en ja Tassie is awful, let's just keep it that way :D
En inderdaad hebben ze rare possums daar, die eten de schil van de limes and lemons maar niet het vruchtvlees. Handig toch!
 


OFX
Back
Top