Wij zijn laatst voor pakketten met cadeautjes voor neven en nichten gewoon voor AusPost gegaan. Hebben niet veel onderzoek gedaan, maar kreeg het idee dat AusPost competitief geprijsd was, en het ging redelijk snel deze keer.
haha, ik heb gewoon een kerstcadeautje in NL besteld. Wel zo simpel en scheelt de verzendkosten![]()
Je bedoelt dat ik je had moeten waarschuwen ....Je was zelf bij het kopen van het very Australian cadeau![]()
en de meeste souvenirs zijn toch 'made in China', so what!?Ik heb vandaag mega gecheat en heb voor een zakenrelatie een kerstpakketje in NL zelf besteld bij de Dutch Outback Shop in Rotjeknor. Je kunt er standaard dingetjes kopen maar ook kerstpakketten op maat samenstellen in een mooie box. All original Aussie, zij het niet erg verrassend, maar goed genoeg voor iemand die hier nog nooit is geweest.
Guess what? Gratis verzending.
![]()
The Dutch Outback Shop - The Dutch Outback Shop
The Dutch Outback Shop is een Australie winkel, uniek in Nederland. Je vindt hier opvallende souvenirs & lekkers uit adembenemend Australie. See ya mate.dutch-outback.com
Niet Persee. Maar nu komt het wel als mosterd na de maaltijdJe bedoelt dat ik je had moeten waarschuwen ....![]()
Dit is vastgelegd in internationale regelgeving. De prijs is gebaseerd op de posterij kosten van het verzendende land.Wat me enigszins verbaasd is dat bedrijven in Europa een zelfde of groter pakketje voor 20 euro kunnen versturen.
Dit is bijna een NL mopDit is vastgelegd in internationale regelgeving. De prijs is gebaseerd op de posterij kosten van het verzendende land.
Het is zelfs zo krom dat toen wij nog in Nederland woonde, mijn partner de kerstkaarten meenam naar haar familie bezoek naar Hong Kong om ze daar vervolgens op de post te doen naar Nederland. Kostte een fractie van de Nederlandse (kerst) zegel.
Dit is bijna een NL mop. Er was eens een Hollander...
Mijn familie komt zelf geregeld naar oz dus kan het mooi mee terug in de![]()