Pakketje naar NL. Suggesties?

Ik heb op 26 November een express-envelop bij het postkantoor afgegeven. Volgens de laatste status update (7 December) bevindt de envelop zich momenteel op Sydney airport. Lekker vlot!
 
Ik heb op 26 November een express-envelop bij het postkantoor afgegeven. Volgens de laatste status update (7 December) bevindt de envelop zich momenteel op Sydney airport. Lekker vlot!

Het kan zijn dat er geen status updates komen nadat de enveloppe Australia verlaten heeft. Ligt tie al lang in Sydney Airport? Want dan zou het kunnen dat hij ergens tussen hier en daar is.
 
Net als @Lamarck stuur ik ook 1x per jaar een kadootje naar Nederland. Naar m'n vader 😊 Hij stuurt altijd voor Sinterklaas en verjaardag wat mijn kant op. Hij wil ook wel online kijken, maar zijn Engels is beperkt. Wellicht moet ik hem een verlanglijstje met wat links sturen 🤔
En verder een 1-2x per jaar naar m'n beste vriendin die in Noorwegen zit, maar zij doet hetzelfde en dan voelt het niet als eenrichtingsverkeer zoals bij een paar familieleden. Voor de rest doe ik het online in Nederland. Het idee van een Kerstpakket van de Aussie shop in Rotjeknor 🤣 klinkt ook goed! Had ik nog niet aan gedacht, dus ik ga kijken. Had al wel wat voor m'n vader, maar kan ik evt zelf opeten!
 


OFX
Back
Top