Rolls
Well-Known Member
Ik heb ooit als klein jongetje mijn oranje slip?? weten te halen... ik had geel en oranje volgens mij. Pakje heb ik volgens mij hier ergens in de dozen liggen.Dat judoen gaat bij mij in slo-mo, dus niet heel spectaculair![]()
Ik heb ooit als klein jongetje mijn oranje slip?? weten te halen... ik had geel en oranje volgens mij. Pakje heb ik volgens mij hier ergens in de dozen liggen.Dat judoen gaat bij mij in slo-mo, dus niet heel spectaculair![]()
Dat is het voordeel van jonge kinderen hebben, je hoeft nooit te bedenken wat je met je vrije tijd doetWij proberen dit weekend de weekly grind te doorbreken, maar het werkt nog niet echt.
- 9PM - papa crashed
Ja want je hebt geen vrije tijd ;-)Dat is het voordeel van jonge kinderen hebben, je hoeft nooit te bedenken wat je met je vrije tijd doet![]()
Dat is het 'voordeel' van jonge kinderen hebben, je hoeft nooit te bedenken wat je met je vrije tijd doet![]()
Ja, het is misschien wel iets wat tekenend is voor als je van huren gaat naar kopen van een huis op een acre: met een huurhuis koop je een camping trailer want je wil uit het huis en hebt er ook de tijd voor. Koop je een huis met grote tuin dan is thuisblijven geen straf maar heb je ook minder tijd om te kamperen want er is eigenlijk altijd wel iets te doen en ruil je de camping trailer in voor een box trailer…..@SteveSW Jij proefrondjes rijden met je nieuwe trailer?
Ik herken het helemaal. Denk dat de nieuwe canopy en RTT al weer een jaar op de Defender zit(?) en nog maar een enkele keer gebruikt. Ben wel toevallig net een weekendje aan het plannen met de Land Rover mannetjes en vrouwtjes.Ja, het is misschien wel iets wat tekenend is voor als je van huren gaat naar kopen van een huis op een acre: met een huurhuis koop je een camping trailer want je wil uit het huis en hebt er ook de tijd voor. Koop je een huis met grote tuin dan is thuisblijven geen straf maar heb je ook minder tijd om te kamperen want er is eigenlijk altijd wel iets te doen en ruil je de camping trailer in voor een box trailer…..
Zowat het enige gemis uit Europa: lange zomeravonden zodat je niet enkel het weekend hebt om klusjes te doen.