Nee, lekker rustig aan na staar operatie eerder deze week. Mag niet bukken, tillen of sporten dus dat wordt een weekendje buiten zitten met een boek! Kijken hoe lang ik dat volhoudt…Straks naar Brisbane. NL vriend oppikken die ik ruim 30 jaar ken. Hij was voor werk in Brisbane deze week.
Wat wandelen kamperen en rotsklimmen in het vooruitzicht de komende dagen!
Iemand nog andere plannen?
Morgen mam ophalen vanaf het vliegveld, daarvoor even Aysha terug verhuizen naar haar eigen kamer die helemaal geschilderd is. En dan zien we wel even wat zondag brengt.Straks naar Brisbane. NL vriend oppikken die ik ruim 30 jaar ken. Hij was voor werk in Brisbane deze week.
Wat wandelen kamperen en rotsklimmen in het vooruitzicht de komende dagen!
Iemand nog andere plannen?
De Prado back in action! Esperance is niet vervelendBegin van de schoolvakantie vandaag (nah okay, eind van de dag), dus vanmiddag rijden we naar beneden. Eerst naar Lake Grace en dan morgen door naar Esperance. Het werd nog even spannend gisteren, want de Prado moest nog even de olie verversen nadat de hele motor verbouwd en ze vonden een klein lek... Dus gister aan het eind van de dag belde de garage; het is klein genoeg om geen problemen te veroorzaken. Zolang ik na de vakantie maar terugkom zodat ze het probleem kunnen oplossen.
Dus nu nog even werken, zo de auto ophalen (dat moet met een taxi, want hier is iedereen aan het werk) en dan de trailer inpakken.
Iedereen klaar voor de AFL Grand Final? Ik neem aan dat de vele Queenslanders hier vol verwachting zitten te kijken. Go Brisbane Lions!
(Wij Victorians mijden de tot de nok gevulde Melbourne Cricket Ground maar als de neten - de buren vertrokken net met mutsen en sjaals naar de locale kroeg met groot scherm. Maar wij zijn natuurlijk voor de Geelong Cats)
Sterker nog: you won. En de Cats hebben schandelijk verloren. De eerste helft was nog leuk, ging helemaal gelijk op. Daarna leverde Geelong alleen maar prut en bagger. Congrats! Godzijdank geef ik geen bal om footy
Dat wordt weer half uur onbegrijpelijke taal aanhoren tijdens de tea break op kantoor.Sterker nog: you won.
Ik dacht elke keer dat soffit een autocorrect boo boo was! Maar het zit echt vast aan het huis!Dat wordt weer half uur onbegrijpelijke taal aanhoren tijdens de tea break op kantoor.
Maar dit weekend, nu het plafond bij het deck (in technisch australisch, the soffit) open ligt om een lek op te sporen: wat electra leidingen verleggen zodat we niet eerst paar meter in donker moeten lopen naar lichtschakelaar van het deck.
Voor het dak lek zelf schakelen we toch maar een tradie in. Mijn knip en plakwerk is niet echt long term oplossing. Dus nu is het natuurlijk wachten op quotes en alvast die rib uit ons lijf klasrhouden om voor wet saison droog te zitten.
Bushfire workshop? Waar doe je dat? En door wie wordt dat gegeven? Ikzelf ben al 10 jaar bij RFS en ik geef presentaties op de open dagen over bush fire safety, maar dit is misschien ook wel een idee voor onze brigade. Ik ben wel benieuwd hoe dat in andere regio’s wordt gedaan.Morgen Bushfire workshop deel 2.
Net een trailer vracht aan gratis tuinplanten gescoord dus denk dat de rest van het weekend redelijk ingevuld is![]()
Bushfire workshop? Waar doe je dat? En door wie wordt dat gegeven? Ikzelf ben al 10 jaar bij RFS en ik geef presentaties op de open dagen over bush fire safety, maar dit is misschien ook wel een idee voor onze brigade. Ik ben wel benieuwd hoe dat in andere regio’s wordt gedaan.