Beebmeep
XPdite Sponsor 2024
Hier een rustig weekend voor de boeg met een etentje met een paar vriendinnen en een ochtend koffie/theeleuten met een aantal oud-collega's. Verder vermoedelijk onkruid trekken. Heb nieuwe buren en die gaan hun grindtuin onderhanden nemen. Hele plannen. Gaat er - als het goed gaat - mooi uitzien. Buren op de andere kant hebben vorig jaar hun - toch al OKe tuin - een revamp gegeven en tja, mijn tuin gaat daar wat afwijkend tussenin zitten, met grind, wat onkruid en bovenal met struiken en een boom die flink gesnoeid moeten worden. Heb ooit de rozen gesnoeid en die hebben dat niet overleefd. Misschien had ik die ook meer water moeten geven
Om te voorkomen dat de struiken dezelfde kant op gaan, die dus (deels) in 5-10 jaar niet aangeraakt
Struiken en vogeltjes vinden dat prima overigens.
Maar goed, met een vriendin met groenere vingers afgesproken dat we elkaar gaan helpen. Dus ik bij haar onkruid trekken, zij bij mij en dan ook met de electrische heggenschaar en evt kettingzaag de rest onderhanden nemen.

Maar goed, met een vriendin met groenere vingers afgesproken dat we elkaar gaan helpen. Dus ik bij haar onkruid trekken, zij bij mij en dan ook met de electrische heggenschaar en evt kettingzaag de rest onderhanden nemen.