17 maart 2008 - Australian Migration Information Seminar

Lost

Administrator
[size=12pt]Australian Migration Information Seminar[/size]
  - For a more relaxed and affordable future


Voor degenen die zich willen oriënteren op een emigratie naar Australië, organiseert Tasmanië in samenwerking met South Australia, Northern Territory en ACT een informatie avond.

Datum: 17 maart 2008

Tijd: Om 17:00 gaat de deur open en de informatie avond start om 18:00 uur. De presentaties zijn rond 19:30 uur afgelopen, waarna de mogelijkheid bestaat voor informele gesprekken. Australische wijnen en snacks zijn inbegrepen.

Locatie: Wordt later bekend gemaakt (de locatie is een hotel dicht bij het Centraal Station in Amsterdam).

Deelnemende partijen: South Australia, Tasmania, ACT and Northern Territory.

De toegang is gratis.

Als je geïnteresseerd ben, stuur dan voor 3 maart 2008 een email (in het engels) naar 17march@development.tas.gov.au met de volgende informatie::

  • Volledige naam
  • Leeftijd
  • Beroep en het aantal jaar dat je je beroep uitoefend
  • Hoe goed je het engels beheerst (functional / vocational / fluent)

Men gaat er vanuit dat men maximaal 90 personen uit kan nodigen, wees er dus snel bij! Uitnodigingen worden uiterlijk 7 maart 2008 verzonden.

Als je overweegt naar WA, NSW, VIC of QLD te verhuizen maar open staat voor andere ideeën is het wellicht ook verstandig om je voor deze avond op te geven. De organizerende staten staan bekend om hun laid-back mentaliteit en de kosten voor levensonderhoud en onroerendgoed zijn een stuk lager. Voor migranten met goede skills is het meestal niet al te moeilijk om in de huidige arbeidsmarkt een baan te vinden, zelfs niet in 'regional areas'.
 
Er schijnen al een flink aantal aanmeldingen binnen te zijn gekomen. Vorig jaar hadden ze een zelfde avond georganizeerd en daar heb ik veel positieve verhalen over gehoord.
 
ik had vanmorgen al een uitnodiging van de jou (@Lost) wel bekende mevrouw Hiroko. Erg snel dit keer.
 
ja, toen met name door onze interesse in WA, maar het wordt nu zeer waarschijnlijk toch SA, dus vandaar de herhaling. En natuurlijk ook vanwege die lekkere wijntjes, maar da's geheim!
 
Ja die wijntjes,

Die smaakten prima  :up:  :clap2:  :drinking:

Misschien ga je volgend jaar nog een derde keer en dan voor Tasmania??? En dat allemaal voor een paar wijntjes?
 
ik kan het niet uitsluiten en 3 x is scheepsrecht toch. Dan is het voor ons toch ook echt de hoogste tijd om daadwerkelijk te gaan. Wie weet, tot in Tassie!
 
[quote author=kallie link=topic=8322.msg110267#msg110267 date=1202298989]
Misschien ga je volgend jaar nog een derde keer en dan voor Tasmania??? En dat allemaal voor een paar wijntjes?
[/quote]

Haha, ik weet zeker dat die derde keer er niet van zal gaan komen want dat is wat ver reizen vanuit Sydney ;) Er moeten ook niet te veel Utrechters naar Tasmania gaan anders wordt het een soort 'New Utrecht' en dat vinden die Tassies ook niet leuk ;)
 
E&E hebben zichzelf ook weer aangemeld, als is het alleen maar om die andere Xpediters proberen te spotten. ;-)
 
Ben ook van de partij, zonder Carlijn.

Ga voor het eerst, en wordt nou toch wel nieuwsgierig naar de wijn  :wink:
 
Wij hebben ons ook aangemeld en we hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen van mevrouw Hiroko.
Ik kreeg echter niet het idee dat ze werkelijk naar je papieren en werkervaring kijken! Of heb ik dat mis?

In ieder geval leuk om andere xpediters te ontmoeten en een lekker wijntje te drinken :p
 
Nou wij gaan ook :up:, vorig jaar waren we ook van de partij. Het was vorig jaar zeker een leuke ervaring en het was ook erg informatie.
 
Nemen jullie ook een stapeltje CV's  mee? Of hebben de aanwezige overheden daar geen interesse in ??
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=8322.msg110437#msg110437 date=1202416805]
Ben ook van de partij, zonder Carlijn.

Ga voor het eerst, en wordt nou toch wel nieuwsgierig naar de wijn  :wink:
[/quote]

Die wijn he...Ik zal het hier eens in de groep gooien.
 
Yes,heb de uitnodiging ontvangen!Is het handig om cvs mee te nemen?
Want ik was bang om niet uitgenodigd te worden om dat ik nog maar 2 jaar ervaring heb als kok.
Ben benieuwd!!!Of zijn ze wanhopig?? :shock:

Gr Clair :cool:
 
vorig jaar heb ik wel een paar cv's achtergelaten. Ik denk eerlijk gezegd dat ze in het ronde archief bewaard worden. Het is ook afhankelijk van wanneer je vertrekt lijkt me. Kun je morgen al weg, dan kan het achterlaten van een cv geen kwaad. Zit je nog een jaar vast aan NL, dan heeft het weinig zin denk ik. Maar misschien zie ik het wel verkeerd.
 
Back
Top