17 maart 2008 - Australian Migration Information Seminar

Ik denk dat ik het bij nader inzien toch ga overslaan vanavond. Ik wil nog wat dingen doen en ik ga tenslotte toch naar NSW verhuizen, daarnaast weet ik wel een beetje wat er verteld gaat worden omdat ik de vorige keer ook al ben geweest :)
 
[quote author=4np link=topic=8322.msg113883#msg113883 date=1205769234]
Ik denk dat ik het bij nader inzien toch ga overslaan vanavond. Ik wil nog wat dingen doen en ik ga tenslotte toch naar NSW verhuizen, daarnaast weet ik wel een beetje wat er verteld gaat worden omdat ik de vorige keer ook al ben geweest :)
[/quote]

We hadden je al gemist 4np, de wijn was niet zo goed als vorig jaar, maar er was iig genoeg ;-). Locatie was wel een stuk minder dan vorige keer.
 
Op zo"n avond worden waarschijnlijk de betreffende staten aangeprezen tegenover de andere.
Gebeurt er nog meer dan het verststrekken van algemene informatie ?
 
[quote author=EandE link=topic=8322.msg113925#msg113925 date=1205836341]
[quote author=4np link=topic=8322.msg113883#msg113883 date=1205769234]
Ik denk dat ik het bij nader inzien toch ga overslaan vanavond. Ik wil nog wat dingen doen en ik ga tenslotte toch naar NSW verhuizen, daarnaast weet ik wel een beetje wat er verteld gaat worden omdat ik de vorige keer ook al ben geweest :)
[/quote]

We hadden je al gemist 4np, de wijn was niet zo goed als vorig jaar, maar er was iig genoeg ;-). Locatie was wel een stuk minder dan vorige keer.
[/quote]

Volgens mij hebben jullie de rode wijn gemist. Vond ik een van de lekkerste wijnen die ik ooit gedronken heb.
 
De geheime locatie was het victoria hotel aan het damrak, dat grote ding op de hoek van de prins hendrik kade en het damrak. Daar was het dus.

Gr Pat
 
Ik dacht leuk, ik meld me aan. Is het voor 2008 haha.
Ik loop een jaar achter  :|
 
[quote author=hummer link=topic=8322.msg131841#msg131841 date=1234349095]
wellicht dit jaar ok weer, wij zijn namelijk in 2007 en 2008 geweest.
[/quote].

Nou dan wordt het toch eens een keer tijd om deze kant op te komen, vind je niet?  :wink:

Mariette
 
we hebben de weg gevonden hoor!  :lol:
wij wonen inmiddels heel gelukkig in Carlisle, Perth ( South )
groetjes
 
Welkom hier! Ook al wonen we nou niet bepaald bij jullie om de hoek, het is toch Australie, niet?

Mariette
 
Back
Top