17 maart 2008 - Australian Migration Information Seminar

Als je nog naar de informatieavond wilt en je hebt je nog niet opgegeven, doe dat dan zo snel mogelijk. Uiterlijk 7 maart worden de uitnodigingen verstuurd. Vooral ook 'tradies' worden opgeroepen zich per ommegaande op te geven. :wink:
 
Hi XP-ers,

Wij hebben nog steeds geen uitnodiging gehad en ik denk dat we die waarschijnlijk ook niet zullen krijgen.

Begin nu toch echt te twijfelen aan die Tasmaniers...
We zijn zeer serieus en willen toch graag onze bijdrage leveren en onze kinderen echte Tassies laten worden maar ik krijg nu toch echt het idee dat ze daar helemaal niet op ons zitten te wachten.

15 maart 2008...
Sorry was wel een beetje voorbarig. Heb zelf waarschijnlijk het kind met het waswater (lees spam) weggegooid....
....ben je dan? Oke, oke een grote pannekoek ! (en dan met name Steef)


Groetjes The Roosters
 
@cyberoo:
Heb je ze een email gestuurd en ze gevraagd waarom je geen uitnodiging hebt gehad? Wanneer heb je je aangemeld?
 
Hallo Lost,

Wij hebben ons aangemeld op 9-2-2008 maar (nog steeds) niets gehoord..?
Hopelijk krijgen we nog een berichtje waarom niet.
Heb mijn spamfilter helemaal uitgeplozen maar kon niets vinden.

Groetjes Moon en Steef
 
Heb ook geen uitnodiging ontvangen.Neem voor de zekerheid mn uitgeprinte email mee.

Cheers,

Clair. :smile:
 
Vorig jaar waren er ook een aantal die geen uitnodiging hebben gekregen en toch op de avond zijn verschenen. De adresgegevens hadden ze gekregen van een aantal mensen die ondertussen wel een uitnodiging hadden ontvangen.
Je hoeft niet je uitnodiging te tonen aan de ingang dus daarvoor heb je hem niet nodig.
Dus misschien kunnen jullie onderling de gegevens uitwisselen?
Het kan nl echt de moeite waard zijn, je krijgt zowiezo een beter beeld van de staten waar niet iedereen in erste instantie aan denkt om naar toe te gaan.

Mariette
 
Ik heb net contact met hen opgenomen en kan alsnog jullie emailadressen doorgeven.
Laat me even in een PMtje weten (zsm) welk adres jullie hebben doorgegeven, dan kan ik dat nogmaals bevestigen.
Jullie krijgen dan per omgaande alsnog een uitnodiging.

Mariette
 
Hoi XP-ers,

Wij hebben nu een bevestiging gehad dat we zijn ingeschreven/uitgenodigd maar hier staat helaas geen lokatie bij?
Iemand enig idee waar het in Amsterdam plaats gaat vinden?

Bij voorbaat dank.

Groetjes The Roosters - Steef en Moon
 
Hoi cyberoo,

Wel vreemd, want normaal staat de locatie in de uitnodiging. Ik zou gewoon terugmailen met de vraag om de locatie. We kunnen het natuurlijk niet op het forum zetten, want dan zou die hele procedure voor niets zijn geweest.

Groeten en hopelijk tot de bijeenkomst,
E
 
Hallo XP-ers,

Waarschijlijk is de eerste mail van Joanna Jacobs in ons spamfilter terecht gekomen en zelfs na 2x uitpluizen niet gevonden. De spam is nu deleted. Ik heb reeds voor de 2e maal contact gehad en middels deze mail ook gevraagd of het duidelijk was dat wij met 2 personen komen. Dit was het antwoord helaas dus zonder lokatie...

 
That’s no problem Stephan.  I have notified officers you will be attending the expo – 2 of you.

Kind regards

Joanna Jacobs


Zou iemand ons een PM kunnen sturen met de lokatie?
Het is nu weekend en ik denk dat een mail vanuit Australia niet meer op tijd aankomt.
Zou wel lullig zijn...

Alvast bedankt.  Steef en Moon
 
Dank allen die de lokatie aan ons hebben doorgegeven.  :humble: :bye:

Hopelijk tot maandag !


Groetjes Steef en Moon
 
[quote author=EandE link=topic=8322.msg113709#msg113709 date=1205497717]
We kunnen het natuurlijk niet op het forum zetten, want dan zou die hele procedure voor niets zijn geweest.

[/quote]

Pure nieuwschierigheid, maareh...waarom is de lokatie geheim dan?
 
Dat is neem ik aan om te voorkomen dat personen zonder uitnodiging toch aan komen waaien?
 
[me=Zwerver]gaat even snikkend in een hoekje [/me]zitten

Ik heb vorige week een boekenplank op mijn eierkoppie gekregen en nu heb ik een hersenschudding. Ik had nog hoop dat ik genoeg energie had om vanavond te gaan maar het lijkt er toch op (hevige koppijn vandaag) dat ik toch niet ga.
Gewoon even om zeker te weten, hoe intensief is die avond? Want engels spreken kost me geen energie, maar ik weet niet wat ze exact nog meer van de deelnemers verwachten?
 
Als Engels spreken en verstaan je geen energie kost zal het je zeker lukken, want het is meer een ontspannende avond. Alleen de wijn zou ik laten staan dit keer.  :smile:

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=8322.msg113874#msg113874 date=1205753720]
Als Engels spreken en verstaan je geen energie kost zal het je zeker lukken, want het is meer een ontspannende avond. Alleen de wijn zou ik laten staan dit keer.  :smile:

Mariette
[/quote]
Ik heb me net per email afgemeld. Ik verga van de koppijn at the moment en dan heeft het geen zin om erheen te gaan. Jammer maar helaas...
 
Back
Top