19 februari 2007

De uitgerekende datum. Weet je al wat het wordt? Wil je het überhaupt al van te voren weten?
 
Verjaardag? Misschien wel, maar niet de mijne.  :-D
PhD is al binnen.  :crazy:
PR komt tzt ook wel (ik geloof dat niemand van tevoren precies weet wanneer de PR wordt toegekend wel?).  :)
Trouwen doen we geloof ik niet aan.  :x
Drukke dag? Nou, heb hopelijk maar een ding te doen dan  :wink:

En ja Tinus, je hebt geliijk, maar dat is natuurlijk wel een beetje oneerlijk, want jij wist het al wel.  :naughty:

Dus dames en heren, luister en huiver: Tjarco en ik hopen op (of rond) 19 februari een kindje op de wereld te zetten  :lol: En het gaat allemaal goed, ikke voel me goed, Tjarco is zo trots als een pauwtje en het kindje doet het naar behoren (op dit stadium (15w) betekent dit vooral zich niet laten zien of voelen).

Leuk nieuws, he!  :)
 
:)

Leuk nieuws...het is fantastisch nieuws!!!!!! :up: :) :cheer: :baby: :cheer: :baby: :cheer: :baby: Gefeliciteerd met jullie groeiende kleine wondertje.

Succes met de "name struggle" zijn jullie er al een beetje uit?

Groetjes
Syl en fam.
 
Gefeliciteerd met het nieuwe Australian miracle.
Wordt een echte Ozzie.
Suc6 met de rest van de zwangerschap.
Ik heb zelf twee meiden en voor mijn vrouw was het niet altijd even gemakkelijk.
 
Dank jullie wel!  :)

Beschuit met muisjes: dat was ik volgende week inderdaad al van plan voor mijn collega's. Enigszins prematuur, ik weet het. Maar ja, who cares, slightly bending of the old dutch traditions ... Ze hebben vast wel beschuit in 't Winkeltje, maar hebben ze die blauw-witte en roze-witte muisies daar ook?
 
GEFELICITEERD!! Dat is veel leuker dan een verjaardag.  :up:

Er zijn trouwens wel ontzettend veel dames zwanger zeg..... zelfs mijn vriendin HAHAHAHA  :lol:
 
Ja, gefeliciteerd. Joep en vriendin en de anderen die op dit moment ook in verwachting zijn natuurlijk ook.
 
Back
Top