19 februari 2007

ik begrijp precies wat je bedoelt hoor! No worries  :up:

'T is gewoon een beetje raar dat iets zo gewoons toch voor iedere ouder in spe zo ontzettend speciaal is. En daarbij wordt je gewone leventje effe helemaal flink op de kop gezet, aargh!
 
Net terugkomend van vakantie kwam ik dit topic tegen.

Van harte proficiat Annemiek en Tjarco. Echt heel erg gaaf!!

Veel plezier nu al met het uitkijken naar jullie kleine wondertje. En straks natuurlijk wanneer de kleine er is :)
 
Heee Gefeliciteerd. :flowers:

Heel veel geluk in de toekomst en geniet van het idee dat jullie straks met zin drietjes zijn, en ook heel belangrijk geniet nog even van jullie nachtrust :-D

Cheers Sander :up:
 
Ik had al zo'n vermoeden, gezien je reactie op mijn verzekeringsvraag!  :wink: Leuk zeg, gefeliciteerd. Ik krijg er ook steeds meer zin in!

Jacobine
 
:congrats:  met de :baby:


Hij/Zij  word dan een 'echte' Aussie :-D
Geniet ervan he saampjes!

Liefs Eutrice
 
Hi,

Las pas net deze topic. Ik hoefde dus niet meer te raden. Hartstikke leuk!!!

Veel geluk, succes en mooie momenten gewenst.

groeten,

Ellen en Wim
 
Ook net gelezen, gefeliciteerd! 

Ik ben 21 oktober uitgerekend met n02 (No1 Shea is 16 maanden vandaag), ouderschap is hartstikke leuk.

Ik wens je/jullie een hele fijne zwangeschap toe, en succes met namen bedenken  :)

Groetjes,
Susan
 
Oeh! Sterkte Susan!! Je zult wel flink geplaagd worden door de zwaartekracht nu!

Namen bedenken is een ramp!
 
Hallo Annemiek,

Ja de zwaartekracht neemt flinkt toe  :), maar ik doe gewoon rustiger aan.

Namen bedenken is inderdaad een ramp......  Omdat ik Schotse wilden we dat de namen goed in Engels en Nederlands klinken.  Dat zullen jullie natuurlijk ook willen.

Hier zijn wat leuke sites waar je ook de meest populaire namen in NL en Australie kan vinden:

http://www.voornamelijk.nl/

http://www.thinkbabynames.com

http://behindthename.com/

Succes!
Susan
 
hallo annemiek

Beetje late reactie, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang actief lid ben op dit forum. De datum 19-2 viel mij gelijk op omdat dit de verjaardag is van onze oudste dochter. Op jouw uitgerekende datum zal zij 5 jaar worden. Geniet van je zwangerschap

gr


Melanie
 
gefelciteerd en geniet van je zwangerschap !!
baby05.gif
 
Hallo allemaal,
'T is reeds februari en Tjarco en ik zijn al flink zenuwachtig aan het worden omdat we natuurlijk niet precies weten wat ons de komende maand en de komende jaren te wachten staat. Dus daarom dachten we dat we aan de hand van gemiddelden wel een beetje inzicht daarin zouden kunnen krijgen. Dus: een Baby poll! Wie weet vinden we zo ook nog goede suggesties voor baby namen!

Onze due date is dus 19/02/2007 vastgesteld ahv prive aangelegenheden, maar ahv ultrasoundgegevens heeft het ziekenhuis tot 2x toe 15/02/2007 als due date gecalculeerd ...  :?

Geef maar antwoord op de volgende vragen en misschien kan een vriendelijke moderator me helpen om deze gegevens uiteindelijk in een tabel of zo zetten?  :smile:


- Geboortedatum:
- Geboortetijd:
- Duur van labour:
- M/F:
- Gewicht:
- Lengte:
- Naam:
- Species:

Nou, alvast bedankt voor jullie hulp!  :up:

:baby:
 
daar kun je niet veel van zeggen, buren hier 1e kleine 18 uur labor, en bijna 2 weken overtijd.

in welk ziekenhuis ga je bevallen, wij zijn op de 14de aan de beurt in de Wesley.

de groeten
 
daar kun je niet veel van zeggen, buren hier 1e kleine 18 uur labor, en bijna 2 weken overtijd.

Realistisch misschien... maar Amoz zit vast op 'vlottere verloop' verhalen te wachten  :wink:

My votes:
- 20 februari: 2 daagjes voor onze Whitsunday trip zodat we hem (want het wordt een jongen  :wink:) nog ff daarvoor kunnen zien
- 20:02
- 6 uur
- een jochie dus
- 3900 gram
- 54cm
- Bob
- Annemiekus Tjarcoritis
 
Geboortedatum:      20 februari
- Geboortetijd:        06:27
- Duur van labour:  8 uur
- M/F:                  Meisje natuurlijk
- Gewicht:            3470 gr
- Lengte:              51 cm
- Naam:                Lisa
- Species:              ken Tjarco helaas niet dus word gokken
 
even denken,

geboorte datum: 21 februari
Labour: 11 uur
Geslacht: Meisje
Gewicht: 3330 Gr
Lengte 52 Cm
Naam : clair
species: kan ik helaas niets voor verzinnen
 
Back
Top