ik begrijp precies wat je bedoelt hoor! No worries
'T is gewoon een beetje raar dat iets zo gewoons toch voor iedere ouder in spe zo ontzettend speciaal is. En daarbij wordt je gewone leventje effe helemaal flink op de kop gezet, aargh!
Heel veel geluk in de toekomst en geniet van het idee dat jullie straks met zin drietjes zijn, en ook heel belangrijk geniet nog even van jullie nachtrust :-D
Ja de zwaartekracht neemt flinkt toe , maar ik doe gewoon rustiger aan.
Namen bedenken is inderdaad een ramp...... Omdat ik Schotse wilden we dat de namen goed in Engels en Nederlands klinken. Dat zullen jullie natuurlijk ook willen.
Hier zijn wat leuke sites waar je ook de meest populaire namen in NL en Australie kan vinden:
Beetje late reactie, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang actief lid ben op dit forum. De datum 19-2 viel mij gelijk op omdat dit de verjaardag is van onze oudste dochter. Op jouw uitgerekende datum zal zij 5 jaar worden. Geniet van je zwangerschap
Hallo allemaal,
'T is reeds februari en Tjarco en ik zijn al flink zenuwachtig aan het worden omdat we natuurlijk niet precies weten wat ons de komende maand en de komende jaren te wachten staat. Dus daarom dachten we dat we aan de hand van gemiddelden wel een beetje inzicht daarin zouden kunnen krijgen. Dus: een Baby poll! Wie weet vinden we zo ook nog goede suggesties voor baby namen!
Onze due date is dus 19/02/2007 vastgesteld ahv prive aangelegenheden, maar ahv ultrasoundgegevens heeft het ziekenhuis tot 2x toe 15/02/2007 als due date gecalculeerd ... :?
Geef maar antwoord op de volgende vragen en misschien kan een vriendelijke moderator me helpen om deze gegevens uiteindelijk in een tabel of zo zetten? :smile:
Realistisch misschien... maar Amoz zit vast op 'vlottere verloop' verhalen te wachten :wink:
My votes:
- 20 februari: 2 daagjes voor onze Whitsunday trip zodat we hem (want het wordt een jongen :wink nog ff daarvoor kunnen zien
- 20:02
- 6 uur
- een jochie dus
- 3900 gram
- 54cm
- Bob
- Annemiekus Tjarcoritis
Geboortedatum: 20 februari
- Geboortetijd: 06:27
- Duur van labour: 8 uur
- M/F: Meisje natuurlijk
- Gewicht: 3470 gr
- Lengte: 51 cm
- Naam: Lisa
- Species: ken Tjarco helaas niet dus word gokken
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.