19 februari 2007

Al die zwangerschappen past wel bij Australie trouwens. Het valt ons op dat hier (Perth i.i.g.) veel meer kleine kinderen en zwangere vrouwen rondlopen dan in NL).
 
He Annemiek,

Feliciteren hadden we al persoonlijk gedaan maarre...

PR komt tzt ook wel (ik geloof dat niemand van tevoren precies weet wanneer de PR wordt toegekend wel?). 

Heb je 'm al aangevraagd dan?
 
[quote author=amoz link=topic=5430.msg68583#msg68583 date=1156224849]
Dank jullie wel!  :)[/quote]

gefeliceteerd! Ons meisje, Freya, is nu al bijna 11 maanden oud, en terwijl de eerst 10 maanden heel vermoeiend zijn geweest (nu niet zo erg meer) is het allemaal absoluut de moeite waard.

Beschuit met muisjes: dat was ik volgende week inderdaad al van plan voor mijn collega's. Enigszins prematuur, ik weet het. Maar ja, who cares, slightly bending of the old dutch traditions ... Ze hebben vast wel beschuit in 't Winkeltje, maar hebben ze die blauw-witte en roze-witte muisies daar ook?

Beschuit (en hagelslag, drop, ontbijtkoek etc) kan je gewoon in Woolworths kopen, en muisjes hadden ze in het Winkeltje toen ik daar laats was.  Ze hebben het ook te koop in de Dutch club in Richlands.
 
Superrrrrrrrrr leuk! Gefeliciteerd.
Je loopt vast al trots rond met zo´n big smile als aanstaande moeder!

Henriette
Is dat dan nog een waterman? Wat dat zijn goeie hoor!  :wink:
 
Ok, ik gok er een Stella'tje op dat het een meisje wordt, any takers? (Tjarks & Annemiek zijn natuurlijk van deelname uitgesloten :wink:) Afrekenen tijdens de jongerenborrel op 1 maart 2007...

Naamsuggesties nodig? Wat dachten jullie ervan om de namen van beide ouders samen te voegen: "Cheeky"  :-D
 
Van harte, te gek zeg......weten jullie het engelse woord voor zoogcompressen al :) :-D :-D :-D
Ons moppie is nu 2,5....wel, zoals iedereen denk ik, een paar (bijna) slapeloze weekjes gehad, maar zo'n kleine kabouter is echt te gek.
 
[quote author=Frank100 link=topic=5430.msg68661#msg68661 date=1156272580]
weten jullie het engelse woord voor zoogcompressen al :) :-D :-D :-D[/quote]

Ik snap het NLse woord nog niet eens!  :-D
 
:-D zoog compressen, tepel kloven, regel dagen, spuit luiers, projectile vomitting...slapeloze nachten.....en een heleboel knuffels van een kers-vers- mensje :up: :)

Nu nog even een naam bedenken..........Bruce voor een jongetje, Sheila voor een meisje?

Groetjes
Syl

ps. tepel hoedjes, breast pump, navelklemmen............
 
Ayayay, a whole new world for us! 'T is alsof we weer gaan emigreren en een nieuwe taal moeten leren!

Wat namen betreft: Ik vond die van Hans wel een goeie!!  :up:
 
Nou Syl, je weet wel hoe je iemand blij moet maken he  :up:. Ik denk dat Miek nu niet meer kan wachten ;). Cheeky he... Ik ben dan meer voor de Nederlandse schrijfwijze: Tsjiekie  :lol:
 
Wow!! Gefeliciteerd, wat onwijs leuk, zo'n kleine Aussie in je buik  :up:

En ja... alle clichés zijn waar; jouw baby is de leukste, mooiste, liefste etc en ja... het is het allemaal waard (meer dan waard zelf!)

Groetjes,

Lela

ps. Joep en vriendin natuurlijk ook van harte gefeliciteerd
 
Loop je lekker met je hoofd in de wolken ?!? Van
harte gefeliciteerd, geweldig nieuws  :cheer: :baby:.
Geniet van je zwangerschap en van de kriebeltjes
in je buik.

Èn zoals ze zeggen 'alles komt goed  :wink: ', hier
spreekt een moeder (Joe is bijna 5) die nog NOOIT  :-o
een luier had verschoond, die van Joe was de eerste  :-D.

Liefs Miranda  :)
 
Hee Annemiek en Tjarco :)

Fijn voor jullie om dit samen te mogen beleven. Zo gewoon, en toch zo bijzonder...

Ireen.
 
Ik bedoelde; er zijn biljoenen mensen geboren, in die zin 'gewoon'. Niets onaardigs bedoeld hoor! Ik ben zelf altijd erg onder de indruk van geboorten, van mens of dier, terwijl dat al miljoenen jaren gebeurt. Zo wassut bedoeld :)
 
Back
Top