19 februari 2007

gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, heb nog een paar pakken blauwe muisjes in de aanbieding.

veel plezier met jullie zoon.


de groeten,


Hein, Rose, Laura & Claudia
:lol:
 
It's a boy! En wat een poepie!!!! Gefeliciteerd!!! hoop hem heel snel in het echt te mogen bewonderen.  Geniet van iedere seconde :up: enneh..........slapen wanneer je slapen kunt :up:

Groetjes
Syl & fam
 
:smile: en: outch! ... maar dan heb je wel een .... Hylke!

Tjarco en ik zijn ontzettend blij met ons prachtige mannetje! Zal later meer fotos posten.

Labour was lang (inductiestart 11 pm 1/3, mannetje daar: 5.16 am 3/3) en zwaar en liep bijna uit op een Caesarian (ik lag al geheel geprepareerd in het operation theatre met een tien-man/vrouw sterk team klaar met de nodige scharen en messen en spuiten :-( ), maar toen kreeg Hylke de geest, draaide hij zich op het laatste nippertje om en issie met een keppelje op geboren.

En nu ligt hij heel tevreden en onaangedaan in zijn wiegje bij ons thuis op het deck te genieten van het lorikeet orkest in de umbrella tree.
 
Brrr, ik had niet in jouw schoenen willen staan, maar uiteindelijk hebben jullie nu Hylke. Gefeliciteerd en - overbodig te zeggen, maar toch - geniet ze, vele jaren lang!

Ireen :)
 
hi, ik zie dat je nog online bent, dus bij deze nogmaals van harte!

Wat een geweldig gevoel he, om ineens de mama van zo'n lief hummeltje te zijn. Ik durf te wedden dat je nog menigmaal in opperste verbazing in het wiegje kijkt en jezelf nog even in de arm moet knijpen :)

Ik hoop dat jij je snel weer helemaal goed voelt en met volle teugen samen met Tjarco van jullie Hylke kan genieten!

Groetjes,
Lela
 
Oh, wat leuk, een friese naam! Kunnen ze die daar goed uitspreken? O, vast wel, in Nederland hebben ze in het westen vast meer problemen met de uitspraak, net als met de naam van mijn man, Piebe. Die kunnen ze in Australië beter uitspreken dan zijn collega's in Amsterdam! :grin:

Geniet ervan, je hebt het verdiend!

greetz Pauline
 
Van harte gefeliciteerd! En met de uitspraak van de naam zal het wel terecht komen. "Hilo" of iets dergelijks zal het wel worden. En anders noem je hem toch gewoon ook bij een andere naam....

Doet me denken aan het verhaal wat we van "50-er" jaren emigranten hier ooit hoorden (goeie plaatselijke vrienden van ons - spreken geen woord NL meer :) ).
Ze kwamen  bij aankomst bij de immigratie dienst en zij moest haar voornamen opgeven: "Zwaantje, Grietje" ; (was wel jaren 50, ja...)
Reactie van de ambtenaar: "What...???
Zij, opnieuw: "Zwaantje, Grietje" ,
Ambtenaar again... "What...??? -
Zij: (en zo gevat is ze nog steeds!)... "Mary" .
Ambtenaar: "Oh, Mary, why didn't you say so right away...."
En sindsdien heet ze voor iedereen (en voor ons ) "Mary", behalve als we haar willen "teasen" (hoe zeg je dat netjes in NL-speak) want dan zeggen we "Zwaantje".  :evil:
 
hylke, prachtige naam! Leef helemaal met jullie mee! En wie gaat je de komende dagen in huis helpen behalve je hubbie natuurlijk? Heeeeeeel veel succes en plezier met alles! xxx Marieke :up:
 
Hier nog wat plaatjes van onze Hylke. Alles gaat ontzettend goed en we houden flink wat tijd over en slapen 's nachts werkelijk als roosjes met ons drieen (met slechts een onderbreking). Very happy!

51651978_6_PqLD.jpeg


51651975_6_8I1Y.jpeg


51651973_6_-WT-.jpeg


51651304_6_jdiE.jpeg


51651977_6_9KkJ.jpeg


51651979_6_OGDW.jpeg
 
mooooi, zo vers van de pers ook nog! Prachtige foto's! Maarre... hoe komt t dat jullie zo goed kunnen slapen 's nachts? Moeten jullie/jij er niet 3x per nacht uit ivm voeding?  :lol:
 
Wat een prachtige foto's van een prachtkindje!

Heel veel geluk! :smile:

Groetjes Lin
 
Back
Top