19 februari 2007

[quote author=amoz link=topic=5430.msg82623#msg82623 date=1172736242]
Dag lieve allemaal: ik ben effies naar het ziekenhuis en hopefully back soon - in two pieces!
[/quote]

Hi Annemiek!

Ik heb het gehoord gisteren op de jongerenborrel!  :group: Ik hoop dat de bevalling niet al te lang duurt en niet al te vreselijk is. We duimen voor je hoor !  :up:

En nu maar wachten op een berichtje over jullie kleine  :baby:

Spannend hoor !

groetjes,

Ingrid en Michael.
 
oeehhh, de kleine amoz zal er vast al zijn....  :smile: had ze nou maar internet a/h ziekenhuis bed, he?! :roll:

't is net of ik zelf tante wordt...  :grin:
 
Had hier nog niet eerder gepost, maar begin nou toch wel heeeeeeeeeeeeeeeel  errrrrrugggg nieuwsgierig te worden.
Or is it still ....  :Cooking:    ??????
 
De spanning hier in Brisbane is te snijden.... echt dozens of people zitten te staren op hun mobiel....

Het is nu 25 uur nadat ze naar het ziekenhuis zijn gegaan maar nog geen nieuws.... Blijven duimen allemaal!!!!
 
Toch 3 maart en een ........MEISJE????

Nee, even serieus, begin toch wel een (erg) beetje ongerust te worden.

Mariette
 
Nee joh, die ligt hopelijk en waarschijnlijk lekker bij te komen en allebei weg te dromen bij de spruit... opa's en oma's aan de telefoon, je kent dat wel! Fotootje, nog eens 10.000...

mogen blij zijn als we morgen of zondag (NLtime) eeeeeeeeeeeeeeindelijk iets zullen horen  :wink:

:-( maar hou ook angstvallig topic in de gaten, hoor!
 
Hey!
Ik denk dat er geen internetverbinding in de kraamafdeling is,
we moeten geduld hebben, we zijn allemaal veel te nieuwsgierig.
Jah, we zullen dan een beetje duimen hé!
Groeten Henk
 
[quote author=maryhinge link=topic=5430.msg82925#msg82925 date=1172875651]
Hey!
Ik denk dat er geen internetverbinding in de kraamafdeling is,
we moeten geduld hebben, we zijn allemaal veel te nieuwsgierig.
Jah, we zullen dan een beetje duimen hé!
Groeten Henk
[/quote]

Ja en dan met een webcametje????????

.......................Neeehheee
Ik hoef het niet te zien, kan het me zo ook heel goed voorstellen :grin: :lol:
 
Nee dat internet op de kraamafdeling kennen ze hier nog niet, en dan moeten ze nog minstens 4 dagen in het ziekenhuisblijven hier.

och we zien wel een keertje.

de groeten

Hein
 
Dan zal ik maar even het verlossende woord brengen: een jongetje! Geboren op 3/3 5.16 am Brisbane tijd. Verder nog geen nieuws over een naam... Maar de baby is in ieder geval healthy  :up:.
 
Dan is het nu reeds tijd om te zeggen:

:dance: :congrats:

Voor als je terug bent Amoz, heel veel plezierrrr.......... met het moederschap
 
Annemiek klonk eigenlijk heel goed. Ze zei ik haar eigen woorden: ik heb de hele tijd mogen liggen  :up:. Dat is nog eens positief he? Over haar zoon zei ze: het is een prachtige baby, echt een heel mooi mannetje. Maar ik denk dat ze vast zelf wel tijd vindt om wat te posten binnenkort :).
 
:cheer: :baby: :cheer: :balloons2: :baby:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk.....ik bleef maar naar mijn computer lopen om dit draadje te checken. :grin: kan ik eindelijk weer wat anders gaan doen. :grin:

Geniet met volle teugen en met een weekje zijn jullie experts in het luiers verschonen. Geef hem alvast maar een dikke knuffel.

Liefs
Syl & fam.
 
O, wat een mooi nieuws! Ik begon toch wel wat bezorgd te worden.

Fantastisch voor iedereen, welkom op de wereld, ik hoop dat het een mooi leven voor je wordt.

Ireen
 
love0052.gif
party0042.gif

[size=20pt]GEFELICITEERD!!!![/size]

Veel geluk en plezier in jullie nieuwe leven als gezinnetje  :grin:

Miranda xx
 
Back
Top