4 jaar geleden alweer meldde ik me aan op XPdite

lizzyhas

XPdite Sponsor
En het forum bloeit en groeit , ook ik heb er veel aan gehad en hopelijk heb ik mijn input ook af en toe waardevol achter kunnen laten.
Hulde voor Lost en ongetwijfeld een aantal kornuiten!

Wat is er veel gebeurd sindsdien, (even buiten het feit dat er binnen een half jaar na aankomst 3 van onze ouders overleden,maar ook dat is niet minder erg als je nog in NL had gewoond en zo ook niet erger als je hier woont, het is alleen k eind weg,ff aanpoten met tijd)

Kinderen willen nooit meer terug, de taal is supersnel opgepikt en ze presteren in enrichment classes, echt knap van ze.
Uniform vind ik elke dag nog de uitvinding van de eeuw.

Man gaat als een speer, ik heb 2 eigen zaken opgezet, oma die helemaal alleen in Bulgarije was overgebleven woont bij ons in en we hebben een super achterlijk groot heerlijk huis, ( knijp af en toe in mijn armen hoor) 2 hondjes en een paard, life is good, het is de moeite waard geweest om alle "zekerheden" achter te laten.

Er is maar 1 ding zeker, iedereen gaat een keer dood en voor de rest moet je doen wat je hart je ingeeft,mensen die leuk zijn blijven, ook op afstand, mensen die niet leuk zijn die gaan weer, ook dichtbij, intussen moet je lekker genieten van alles om je heen en ervoor gaan ,iedereen die middenin een visa gerommel zit, hou vol en focus, wij hier hebben het allemaal meegemaakt ,het komt echt goed, ,sorry dat ik er niet zoveel meer ben, de dagen zijn gewoon veel te kort, big hug.

En wie volgt...
 
Goed om te zien dat het je (ondanks the facts of life...) goed gaat. Leuk om te lezen!

Thanks for sharing :up:
 
En het forum bloeit en groeit , ook ik heb er veel aan gehad en hopelijk heb ik mijn input ook af en toe waardevol achter kunnen laten.
Hulde voor Lost en ongetwijfeld een aantal kornuiten!...

Hi Lady Liz,
Leuk om je weer te zien en na je berichtje te lezen val ik even stil en word ik er erg bewust en er serieus van.
Met 1 van de Kornuiten bedoelt ze mij mee.
Zonder Jack zou het forum op een enkele aardig intellectueel niveautjes lager zitten.

Cheers,

Jackth_smiley-38.gif
 
Hi Lizzy

Ook jullie hebben een hoop mee gemaakt zo te horen (lezen). Zoals Jack ook al zei, ik word er ookwel stil van als ik dat leest en doet je weer het een en andere realiseren. What doesn't kill you makes you stronger. Leuk dat je toch blijft terug komen op het forum.:)

Sander:)
 
Thanx!
Het forum is pre-emigratie interessant om regeltjes en manieren te ontdekken, maar mensen zoals jullie houden het ook interessant om alvast een kijkje achter het gordijn te nemen, te motiveren, te relativeren of gewoon lekker weg te dromen.

Keep-em coming!
Cheers!
 
Wat knap dat je er zo positief in staat, lijkt me toch enorm heftig, zwaar en emotioneel als je je ouders verliest en ook nog zo ver weg bent. Erg fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat voor zaken je hebt op gezet.
 
Nee helemaal niet verkeerd geplaatst! Zie bovenste post. Lizzyhas zegt dat ze 2 zaken heeft opgericht, dus ben benieuwd wat ze heeft opgericht en hoe het ermee gaat :)
 
Wat ben ik blij dit verhaal te lezen 2 daagjes voor onze one way ticket to Perth. Zondagmiddag om half vier vliegen wij vanaf Dusseldorf en WE HEBBEN ER HEEL VEEL ZIN IN! Kids vanmorgen laatste dag op school en dus afscheid nemen van iedereen, wel heftig voor hen en ook voor mams dadelijk aan school. We laten toch weer, ja we gaan voor de 2e keer, vrienden en familie achter. Ik ben nog niet zo veel op dit forum geweest, maar blijf zeker actief. Thanks.
 
Nee helemaal niet verkeerd geplaatst! Zie bovenste post. Lizzyhas zegt dat ze 2 zaken heeft opgericht, dus ben benieuwd wat ze heeft opgericht en hoe het ermee gaat :)

Je bent wel erg benieuwd wat dit is de 2de keer dat je het vraagt.

Well, een zaakje dat niet "stinkt" en goed is voor je lichaam en huid en zelfs goed is voor je billen :D

Jackth_smiley-38.gif
Zal Lady Liz effe een ring geven dan kan ze het zelf beantwoorden.......
 
hahaha, wat een leuke en lieve reacties, Jack heeft me opdracht gegeven vooral weer snel te reageren.
En ik gehoorzaam Jack altijd, want ben als de dood voor hem :rolleyes:
Ik heb een zaak in sekstoys en het ligt er maar aan wat je ermee doet of het gaat stinken of niet haha, nee hoor.
Ik heb 1 bedrijf in huidverzorging met een medische achtergrond, vervaardigt in medische labs in USA, zonder ook maar 1 spoor van chemicalien,maar wel met de laatste wetenschappelijk onderbouwde klinische tests, het verschil met deze huidverzorging is dat het pharmaceutical grade is ,want betekend dat alle werkende ingredienten er dusdanig geconcentreerd inzitten zoals in de klinische tests zijn gebruikt, vaak met toonbank en salons worden er producten met een ingredient verkocht en blabla, en zit er 1 procent van in , de werkzaamheid zoals ze bla bla vertellen is toch echt alleen met 10%, en dat vind je bij www.dicharitzi.com
Ook noemen veel bedrijven zich natural en proppen er een aardbei in en 5 verswchillende parabenen, dat is chemische troep waardoor je ,is onlangs uit japans onderzoek gebleken, rimpels mee ontwikkeld,lekker he,
Het is bloed zweet en tranen, want ik heb alles,maar dan ook alles zelf gecreerd en ben er loeitrots op.
op het moment ben ik heel druk om de site nog beter te maken, meer producten komen eraan,het is geweldig leuk om te doen,maar heb nog nooit zo hard gewerkt, eigenlijk wel minstens 16 uur per dag nog steeds, maar je kunt me beter niks vragen, want ik stop dan ook niet meer, tis echt een passie en eigenlijk ook geen werk.

AnitaG, goeie reis zondag, heerlijke spanning,geniet er ook van.
Bedenk, er zijn ook veel mensen hier gekomen die terug moeten,maar dat komen ze mooi hier niet vertellen.
geniet er dus maar van.,
Volgende week zaterdag 7 juli is het exact 3 jaar dat we hier zijn en dat we 19 jaar getrouwd zijn, ja, ja, zo kan ie onze trouwdag nooit vergeten, :D


Juud ik zie dat je een Australische partner hebt en dat die graag terug wilt, wat precies maakt dat je twijfelt?

Jack, wanneer kom je nou een bakkie halen, je zit zo dichtbij:cool:

met de kerst komt er een vriendinnetje van 1 van onze dochters, niet dat ze toestemming van school krijgt, maar ze gaat toch, dan maar boete, ze mist maar 10 dagen,5 voor de kerst en 5 na einde schoolvakantie, er bestaat zoeits als 10 dagen verlof extra, maar volgens school zijn die alleen voor dringende omstandigheden en heimwee naar haar beste vriendin is dat niet mee te vergelijken, vinden zij, alleen eerlijk, het kind lijdt er echt onder, school zegt dat het vanwege haar examenjaar echt niet kan, maar zij kan veel beter presteren als ze er even uit is, hier bij haar beste vriendin, vinden wij en haar ouders, toen schreven ze weer dat het een beter idee was om in de zomervakantie te gaan en toen ben ik in de pen geklommen, witheet.
Heb die muts ook gevraagd of ze vroeger geleerd heeft dat het dan hier winter is en of ze de beleefdheid op kan brengen te bedenken dat het niet alleen aan 1 partij is te beslissen wanneer zoiets goed uitkomt, en nog een hele rij aan aardige uitbranders, ben benieuwd, er blijven namelijk duizenden allochtonen 4 weken langer in verwegistan en die krijgen nooit een boete.Nederlandse bekrompenheid ten top, wij weten allemaal dat op school 5 dagen voor kerst geen zier wordt gedaan en dat leraren alleen maar de pest erin hebben vanwege al die kerstballen en uit de hand gelopen diners op school, waar alweer de allochtonen niet op komen dagen omdat ze bang zijn voor varkensvlees, en dat ze na de vakantie een week nodig hebben om op te starten om te berekenen wanneer ze weer vakantie hebben , durf dat te zeggen ,heb zelf 8 jaar op een school gewerkt.
En dan ontnemen ze een meisje van 16 de kans om naar Australia te gaan omdat ze haar vriendin zo mist, dat kind werkt al een heel jaar ervoor, vind het zo misselijk,bah.
Ik heb gevraagd of ze me uit wil leggen welk essentieel materiaal ze dan mist wat haar examen in gevaar brengt, geen antwoord natuurlijk.
Heb ook voorgesteld om een heel script te maken met het kind over alle wel en wee hier,om zo australia wat dichterbij te brengen bij klasgenootjes en aan te tonen,dat ook zij daar naartoe kunnen gaan om te ontdekken, geen antwoord natuurlijk.
wordt daar echt niet lekker van hoor,

School is hier heel leuk vind ik, de leerkrachten zijn niet bepaald lui en initiatiefloos.
En hoe ze het doen doen ze het, ze gaan op dezelfde tijd naar huis als de kinderen en altijd is alles klaar.
Als er muziek op school wordt gegeven ,dan wordt het ook gegeven, deze week had mijn dochter een musical, de kleding was helemaal in stijl van de tijd tot in de finesses en het live orkest bestond uit allemaal leerlingen en die speelden zo een musical weg, loeivals, maar het stond er wel,een hele bezetting, knoeileuk!
Alle partijen van het koor helemaal ingevuld van tenor tot sopraan, mijn bek viel open,
das wel ff wat anders dan een playback avond.

En dan komt er zo een berichtje uit NL, dat een kind niet ff weg mag en wat staat daar dan tegenover?? als reden? weten ze zelf niet, ik wel:mad:
Zo da moest ik ffkes kwijt, gvd, oeps verkeerde topic
 
Zo te lezen ben je lekker bezig. En is oma al een beetje gewend en jullie aan oma in huis, is toch een hele aanpassing voor iedereen. Mooie site hoor met mooie produkten hoop dat je er veel succes mee heb.

Geniet van het leven :) .

gr Moon
 
dicharitzi ,anders vinden mensen me niet :p
ja, helemaal mijn, thnx for the compliments,mooie flash he-)
heb net mijn trademark binnen, gaaf he,
tis nog wel innen en meteen weer uitgeven hoor, verdien er nog geen jousa mee, investeren investeren.
Dat duurt nog wel minstens anderhalf jaar denk ik, want ik heb altijd wel een idee ,als het dan nog steeds op die basis is dan stop ik ermee, want niemand werkt graag voor niets :)
ben nu aan het sparen voor advertenties, maar ik probeer eerste de beautybloggers, dat heeft denk ik veel meer impact, hoe triest ook, ook doe worden gesponsort bij het leven door de grote jongens en je komt er gewoon niet tussen.
Mijn kracht tot nu toe is als ik een klant binnenhaal ,blijven ze terug komen en vetrellen ze het door en vragen daar samples voor, dan doe je iets goed, tijd is the magic word.
 
Back
Top