cyberlientje
Active Member
Had even een heel ander beeld van oma maar vind het een hippe absoluut niet oud uitziende oma. Wil ook wel zo'n oma voor mijn meiden
Dank je voor je uitleg!
Wat heb je het mooi omschreven, heb ik veel aan en ga ik nog een paar keer doorlezen! Dank je!!
zo een zinvolle bijdrage helpt ook, zal hem even vertalen voor je Juud!!
zo en nu maar wachten wat Jack zegt wat het wel betekende hahaha
zo een zinvolle bijdrage helpt ook, zal hem even vertalen voor je Juud!!
"nou kom op met je aarzelende reet, stap op dat vliegtuig en put the barbie on"
Juud, Ik heb een witte gloss wandtegel gekocht, mooie grote vierkant, jij als fotograaf weet vast wel die kleine fotostudiootjes die je op tafel kan zetten en van kleine flesje zo mooie foto;s kan nemen, nou als je een tegel op de bodem legt, wordt het nog 100 keer mooier, da was echt een goeie tip van iemand, nog even bewerken en dan denk ik dat ze heel mooi worden, laat ze tzt wel zien.
Dank je voor je uitleg, wat heb je het mooi omschreven, heb ik veel aan en ga ik nog een paar keer doorlezen! Dank je.
Jack
Ja we doen alles zelf.
Ik creer de skincare en teksten en alles wat daarbij komt
Manlief heeft de website gebouwd en de foto's bewerkt en erin gezet, ik zet de teksten erin en doe natuurlijk de webshop
En mijn dochter maakt de foto's
en andere dochter is nu begonnen aan youtube filmpjes .
Het wordt zo langzamerhand een echt familiebedrijfje, leuk he
Weet je wat ik zou leuk vinden ,als iedereen op xpdite me Liked op facebook, staat zo lekker chique meer leden, en je kunt elke maand een gratis product winnen, share met je vrienden en like de status die gepind is, waar het product genoemd is, elke einde vd maand maak ik een winnaar bekend .
https://www.facebook.com/pages/DICHARITZI/124986517602795
en dit wordt de nieuwe serie
met de foto's
http://www.dicharitzi.com/webshop/index.php?currency=EUR&cPath=26_57
Juud, doe wat je graag wilt, je ouders zetten kinderen op de wereld om te laten vliegen en niet in een kooi te stoppen en te kijken hoe het niet zijn droom navliegt, das niet de opzet, go!
Ma Juud will not like me,