4 jaar geleden alweer meldde ik me aan op XPdite

Ja oma is een speedy oma, die geniet, heeft een eigen kamer en badkamer,dus heeft zo haar privacy beneden en wij dus ook,
Werkt graag in de tuin, gaat naar de kerk, en daar brengt ze lekker veel nieuws mee over de omgeving haha,
Stapt geregeld op de trein naar Sydney en komt dan met zoonlief pas in de avond weer terug.
Geweldig leuk voor haar, ze was nog maar alleen in Bulgarije en zoon heeft ze in haar leven ook niet veel gezien want die vertrok op zijn 19e naar NL, kun je nagaan hoe die opleeft.
We hebben even aan elkaar moeten wennen, territorium gedrag, echt !!:D Nu weten we van ieder wat we wel apprecieren en wat niet ,ik ben nogal duidelijk daarin,en natuurlijk de baas, haha, wat het alleen maar makkelijker maakt en tot een succes.Ik ben heel blij voor haar, er zal maar wat gebeuren met zo een oude vrouw en dan zo ver en alleen, zit je hier ook niet echt lekker op je gemak, het is dus gewoon eigenbelang ghe ghe.
Soms heeft ook zij haar dag niet en zit ze lekker op haar kamer ,ze hoeft niks en mag alles, geef mij zo een pensioen!
Heb er ook gemak van, want zij doet de was en strijk en daar heb ik een pesthekel aan en zo is iedereen blij.mooi toch,
en de kinderen hebben eindelijk een oma die wentelteefjes bakt en dat moest ik van de week vertalen letterlijk vroeg ze
okayyyy turn around bitches, hoppalekee,:up:
 
hahaha, wat een leuke en lieve reacties, Jack heeft me opdracht gegeven vooral weer snel te reageren.
En ik gehoorzaam Jack altijd, want ben als de dood voor hem :rolleyes:

smiley kiss.gif
Lady Liz is goed bezig en volg haar al een tijdje via "Dicharitzi" op facebook.
Jack, wanneer kom je nou een bakkie halen, je zit zo dichtbij:cool:


Jack heeft het niet nodig maar mocht mijn billetjes rimpeltjes vertonen dan kom ik zeker onder een bakkie even het beste product bij je bestellen.

Cheers,

Jackth_smiley-38.gif
 
Wat ben ik blij dit verhaal te lezen 2 daagjes voor onze one way ticket to Perth. Zondagmiddag om half vier vliegen wij vanaf Dusseldorf en WE HEBBEN ER HEEL VEEL ZIN IN! Kids vanmorgen laatste dag op school en dus afscheid nemen van iedereen, wel heftig voor hen en ook voor mams dadelijk aan school. We laten toch weer, ja we gaan voor de 2e keer, vrienden en familie achter. Ik ben nog niet zo veel op dit forum geweest, maar blijf zeker actief. Thanks.
goeie reis!!! vergeet niet te genieten, want het is toevallig wel iets waar de meeste van blijven dromen! Kinderen zijn zo flexibel, die van mij hebben echt nooit nooit moeite ook maar ergens mee gehad,echt dat gaat voor hen nog het makkelijkst worden. laat ff horen als je geland bent!
 
Neeeeeeeeeee, ik heb niets onder controle....heb net een geweldige middag/avond achter de rug met the Point Cook Girls....hik, hik( waar is de rode wijn? hoezo ...al op... hips)
Maar...ik lust morgen wel turn around bitches als ontbijt!!!!

Hips....
 
Maar...ik lust morgen wel turn around bitches als ontbijt!!!!

heb net een geweldige middag/avond achter de rug met the Point Cook Girls....hik, hik( waar is de rode wijn? hoezo ...al op... hips)..

Turn around bitches als ontbijt in de middag/ avond ontbijt.

Damned lady you lost me....
Please explain Mien , heb het niet door ook al tel ik tot 10 shit waar komt dat rijmen nou weer vandaan......

Cheers,

Jack>:D
 
  • Like
Reactions: M5
He Liz,
Wat gaaf zeg dat je die lijn helemaal zelf hebt laten ontwikkelen! Kan me voorstellen dat daar zo ontzettend veel tijd, geld en energie in gaat zitten! Maar het geeft natuurlijk ook weer hel veel energie, en als t straks lekker loopt dan is t cirkeltje weer rond :)
En je website ziet er ook super uit, erg mooie foto's ook! (ben fotograaf dus daar let ik dan weer op ;-) )

En wat n ontzettend frustrerend verhaal van die school zeg, zou ik me ook zo pislink over kunnen maken! Stomme bureaucratie en beperktheid van denken.

Waarom ik tijfel, hmm had eigenlijk mezelf moeten voorstellen, maar heb dat nog niet echt gedaan. Wilde dat doen als ik mn beslissing heb genomen. Maar ondertussen ben ik 'verslaafd' aan t forum dus zal dat toch binnenkort ook nog maar even netjes doen. Of misschien meteen maar n Lastavaza maken ;-)
Ik twijfel vooral omdat ik mn moeder achter laat. Enkele maanden geleden twijfelde ik vanwege vele redenen, vriendinnen, huis, buurt, etc etc. Maar de belangrijkste is toch dat mijn moeder haar kleinkinderen zal missen en of ze dat wel trekt. En stel dat ze ziek wordt, en stel dat.. al die rampscenarios dwalen rond en rond in mijn hoofd. Maar ze kan natuurlijk ook net zo goed gezond oud worden, dus moet t glas half vol denken.
Was het makkelijk om je oma over te laten komen met visa? Niet dat mn moeder nu al wil emigreren (zou ze wel willen maar n vader niet), maar stel dat mn vader ooit overlijdt en ze zou willen komen dat dat dan wel kan. Mn vriend dacht dat OZ niet op oudjes zat te wachten... Dus Jack ben weer benieuwd naar Liz' verhaal ;-)
 
Turn around bitches als ontbijt in de middag/ avond ontbijt.

Damned lady you lost me....
Please explain Mien
There is not much to explain Jack.....That's Girlpower :D i think:rolleyes:

heb het niet door ook al tel ik tot 10 shit waar komt dat rijmen nou weer vandaan......
Jack misschien was je wel Dante in je vorige leven:D
 
Jack ...DANTE, not even close.
Heb je al eens op mijn rijmen gelet?.......
Meen dat ik al eens op dreef was ergens in een topic .............................en het was geen succes.

Cheers Sander,

Have a great Sunday.

Jack>:D
 
Weet niet welk topic.
Meen dat het in het "godverdomme" of in een "sinterklaas rijm" topic was net voor Sinterklaas tijd.

Zal er eens voor zitten, misschien weten anderen nog waar ik dit kan vinden.
Zorg dat je in een goede stevige stoel zit want het slaat werkelijk nergens op.
En dit rijmen in dat topic allemaal zonder alcohol........:confused:

Cheers,

Jack>:D
 
Was het makkelijk om je oma over te laten komen met visa? Niet dat mn moeder nu al wil emigreren (zou ze wel willen maar n vader niet), maar stel dat mn vader ooit overlijdt en ze zou willen komen dat dat dan wel kan. Mn vriend dacht dat OZ niet op oudjes zat te wachten... Dus Jack ben weer benieuwd naar Liz' verhaal ;-)

+1
 
Back
Top