Ja oma is een speedy oma, die geniet, heeft een eigen kamer en badkamer,dus heeft zo haar privacy beneden en wij dus ook,
Werkt graag in de tuin, gaat naar de kerk, en daar brengt ze lekker veel nieuws mee over de omgeving haha,
Stapt geregeld op de trein naar Sydney en komt dan met zoonlief pas in de avond weer terug.
Geweldig leuk voor haar, ze was nog maar alleen in Bulgarije en zoon heeft ze in haar leven ook niet veel gezien want die vertrok op zijn 19e naar NL, kun je nagaan hoe die opleeft.
We hebben even aan elkaar moeten wennen, territorium gedrag, echt !!
Nu weten we van ieder wat we wel apprecieren en wat niet ,ik ben nogal duidelijk daarin,en natuurlijk de baas, haha, wat het alleen maar makkelijker maakt en tot een succes.Ik ben heel blij voor haar, er zal maar wat gebeuren met zo een oude vrouw en dan zo ver en alleen, zit je hier ook niet echt lekker op je gemak, het is dus gewoon eigenbelang ghe ghe.
Soms heeft ook zij haar dag niet en zit ze lekker op haar kamer ,ze hoeft niks en mag alles, geef mij zo een pensioen!
Heb er ook gemak van, want zij doet de was en strijk en daar heb ik een pesthekel aan en zo is iedereen blij.mooi toch,
en de kinderen hebben eindelijk een oma die wentelteefjes bakt en dat moest ik van de week vertalen letterlijk vroeg ze
okayyyy turn around bitches, hoppalekee,