Hallo allemaal,
Heeft iemand ervaring met een visum voor een internship in Australië en dan metname:
416 special programs visa en/ of OTV (Occupational Trainee Visa)?
Ik heb al redelijk veel info gevonden.
Ik weet in iedergeval dat de eerste een leeftijdsgrens heeft, nl 18-30.
Is dit tot of t/m 30 en geldt de leeftijd op het moment dat je het visum krijgt/ de aanvraag goed wordt gekeurd voor dat je 30 wordt?
(het punt is: ik probeer een internship te regelen vanaf feb '07, en dan ben ik net een kleine drie maandjes 30 :|)
Ik weet ook dat de OTV geen limiet kent qua leeftijd en dat het op die van een sponsorship lijkt. (Ik wil alleen m'n toekomstige stageplek niet belasten met het hele sponsorgedoe. Moet hier dus goed over na denken.)
Heeft iemand nog een ander idee voor wat betreft een visum voor m'n internship?
WHV is uitgesloten. Je mag hierbij nl. geen "afhankelijke" kinderen hebben...
Alsvast bedankt,
Mel
Heeft iemand ervaring met een visum voor een internship in Australië en dan metname:
416 special programs visa en/ of OTV (Occupational Trainee Visa)?
Ik heb al redelijk veel info gevonden.
Ik weet in iedergeval dat de eerste een leeftijdsgrens heeft, nl 18-30.
Is dit tot of t/m 30 en geldt de leeftijd op het moment dat je het visum krijgt/ de aanvraag goed wordt gekeurd voor dat je 30 wordt?
(het punt is: ik probeer een internship te regelen vanaf feb '07, en dan ben ik net een kleine drie maandjes 30 :|)
Ik weet ook dat de OTV geen limiet kent qua leeftijd en dat het op die van een sponsorship lijkt. (Ik wil alleen m'n toekomstige stageplek niet belasten met het hele sponsorgedoe. Moet hier dus goed over na denken.)
Heeft iemand nog een ander idee voor wat betreft een visum voor m'n internship?
WHV is uitgesloten. Je mag hierbij nl. geen "afhankelijke" kinderen hebben...
Alsvast bedankt,
Mel