Aangeboden: Auto (omgeving Tilburg)

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi iedereen,

Mijn auto staat in de verkoop om mijn Australië plannen verder te financieren en omdat hij niet een half jaar stil kan staan.. Misschien dat jullie wel weer mensen kennen in de omgeving Tilburg die nog op zoek zijn naar een goedkope tweedehands auto. Ge wit mar noit ;)

Link naar Autotrack: http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/cordoba/9272159

Geeft t door, geeft t door!

Groetjes Gwen
 
Krijg je die vlekken op de achterbank er nog uit?.....Mevr. van Doremalen

Jack>:D
 
Hey Jacky-boy. Effe stoppen met stalken hè!
Dat nulzes was voor mensen die geïnteresseerd zijn in de auto!
 
Hey Jacky-boy. Effe stoppen met stalken hè!
Dat nulzes was voor mensen die geïnteresseerd zijn in de auto!

"Nulzes":)..........., ik ben geinteresseerd....verhogen die lelijke bak, dikke terrein banden eronder, dakje eraf slijpen, korte stalen pijpen op de moterkap lassen voor de vishengels.
Nu nog dat roest op wielen hier zien te krijgen.
Bod $75.00 incl. delivery.... well ? Mevr. van Doremalen what do ya think!!.

Jack>:D
 
Auto ziet er nog vrij goed uit en zeker een scherpe prijs als je het mij vraagt!

Succes met de verkoop!
 
Auto ziet er nog vrij goed uit en zeker een scherpe prijs als je het mij vraagt!

Succes met de verkoop!
Thanks! Auto ziet er inderdaad nog goed uit en rijdt nog heerlijk! En toch zijn er mensen die gewoon 300 euro durven te bieden. Okay prijs is onderhandelbaar maar toch niet meer dan de helft eraf :confused:

Bod $75.00 incl. delivery.... well ? Mevr. van Doremalen what do ya think!!.

Jack>:D

Gooi daar nog een vliegticket naar Australie voor mij bij en we hebben n deal ;)
 
verhogen die lelijke bak, dikke terrein banden eronder, dakje eraf slijpen, korte stalen pijpen op de moterkap lassen voor de vishengels.
Op zich geen slecht idee. 'Ben alleen bang dat je niet ver "da beach" opkomt zonder 4wd.
 
Maar ik nodig jouw uit om mee te gaan met deze adventure fishing trip.
Sta ik te spinnen in het losse zand heb ik mooi iemand bij die kan duwen.
Als we terug komen kent Gwen haar bakkie niet meer terug.
Ik heb haar op dat moment nog niet betaald want dit is alleen nog maar een test ritje voor de verkoop.

Jack>:D
 
Ik heb haar op dat moment nog niet betaald want dit is alleen nog maar een test ritje voor de verkoop.
Ik ga wel mee op test ritjes he... Laat mijn geliefde Alice niet zomaar met iemand zoals jij alleen voordat ze echt officieel niet meer van mij is...
 
Deze Seat Cordoba 1.4l CLX verkeerd in uitstekende staat!
Waarom schrijft iedereen verkeerd nou verkeert. Heeft iedereen op school zitten slapen ofzo?

Haha, Jacky heeft deze ook gezien...
Niet origineel meer Jack!

Maaruh,... bedankt voor de uitnodiging! Ga jij proberen die auto uit te graven, gooi ik wel een lijntje uit. Biertje?
 
Mijn Nederlands is in ieder geval al een stuk beter dan van de personen die tot nu toe gereageerd hebben :p
 
Begrijp me niet verkeert ik zie dit bij 9 van de 10 marktplaats advertenties.
Dus het Nederlands van je publiek verkeerd in benedenmaats niveau.
Het kan verkeren....

Hoe was het ook al weer?
derde persoon stam-plus-t?
 
hahaha......zo worden nog veel schrijf fouten gemaakt.

Maar Gwen mocht je je auto niet kwijtkunnen voor je weggaat, laat me maar effe weten, zou hem van je kunnen huren voor 3,5 week in Mei? Weet alleen niet hoe en of je dat juridisch kunt waarmaken.
Ach gedachte was daar om wat centjes voor je te verkrijgen.
 
Oh geweldig voor der Jack! goed nieuws dus....alleen nou moet ze wel de komende 4 maanden fietsen.....goed dat ze nog niet in Oz woont ;-)
 
Back
Top