Aangeboden: Auto (omgeving Tilburg)

Ik ga toch geen geld uitgeven aan een fiets Jack als ik er al een heb.. Duh-uh.. o_O

En mijn auto is inderdaad al verkocht Sunny! Ik ga nu met het ov naar mijn werk. Omdat ik in de daluren werk scheelt dat toch een hele hoop in de kosten.
 
Uitgeven...je bedoelt (zoals de meeste Hollanders) effe een fiets jatten lenen.
Wat heb je voor dat wrak autootje nog gekregen, ik zag dat je van 750euro naar 500 euro bent gegaan.
Toen van 500 euro naar 400 euro en de derde dag van 400euro naar 250euro bent gegaan.

Zeiden de kopers nog iets over die vlekken (waar die vandaan komen , ik wil het weten) op de achterbank die duidelijk te zien waren op de foto's.

Cheers,

Jack>:D
 
Uitgeven...je bedoelt (zoals de meeste Hollanders) effe een fiets jatten lenen.
Wat heb je voor dat wrak autootje nog gekregen, ik zag dat je van 750euro naar 500 euro bent gegaan.
Toen van 500 euro naar 400 euro en de derde dag van 400euro naar 250euro bent gegaan.

Zeiden de kopers nog iets over die vlekken (waar die vandaan komen , ik wil het weten) op de achterbank die duidelijk te zien waren op de foto's.

Cheers,

Jack>:D
Uiteindelijk 550. En nee over die vlekken vroegen ze niets. Denk dat ze zich bedachten dat ze het antwoord maar beter niet konden weten.
 
Wouldn't know, wouldn't want to know either.

sick mind

Had't over je bussie

(sponsored by red-bull zeker?)
 
Red-bull geeft je zwembandjes
(zoiets....? Bij ons is het Red-bull geeft je vleugels, vandaar)
 
Back
Top