aangekomen en 1e indrukken....

Heey Mariette

Je leeft dus nog wel  :grin:

Ik ga je web log dan maar eens even bekijken.

Onze plannen vorderen langzaam. Ik heb mijn assessment binnen dus kan nu eindelijk de aanvraag gaan doen. Ons huis stsaat te koop. Dus als je nog iemand weet die naar Swifterbant wilt verhuizen.....?????
Als verpleegkundige kan het allemaal heel snel gaan dus ik ben benieuwd.

Ben je al een beetje gewend in Doncaster?

Ik ga gauw een boterham smeren voor Luca want die zal zo wel voor de deur staan.

Groetjes Mariette (flevoland)

Hallo Mariette en Mariette,

Hier nog een Mariette en ook een met een Luca (van 6)  :up:

Groetjes, Mariette

Hey, da's toevallig. Onze Luca is 9 en een meisje. Ik weet dat het eigenlijk een Italiaanse jongens naam is (Lucca) maar ik vond de naam zo mooi. En ze is vernoemd naar haar opa net als dat Nieck naar mijn vader is vernoemd

Ja ik schrijf maar Mariette (flevoland) want anders wordt het zo verwarrend.

Groetjes Mariette

:grin: :grin: :grin:
en dan te bedenken dat ik vroeger echt de enige was die zo heette!!!
ik ga zeker op je blog lezen Mariette Flevo en Mariette Kallie, wat zijn jullie plannen?

luuk dank voor het compliment!

het wennen, tja, ik heb met veel dingen gewoon nog steeds moeite. ik zal daar later proberen wat meer over te schrijven, moet nu even weg!

doei alle naamgenootjes en niet-naamgenoten

Hoi Mariette Doncaster (of Mariette Melbourne of..........)

Ja, je hebt het vast druk met een baan, drie jongens en je ouders die er nu zijn. Die rust die komt wel weer en dan kunnen wij weer uitgebreid jouw verhalen lezen.

Onze plannen? Wij gaan op een Skilled Independent omdat ik in de verpleeging werk en dus zeer geliefd ben  :grin: :grin: Ik heb begrepen dat het dan ook best wel snel kan gaan, maar onze application moet nog ingevuld worden (ik heb wel bijna alle benodigheden). Ons huis staat te koop op Marktplaats maar dat wil niet echt dus gaan we toch maar een makelaar inschakelen. En verder hopen wij eind dit jaar in Melbourne te zitten (outer - easter suburbs)

Groetjes Mariette Flevoland

Waarom allemaal naar het oosten het (zuid) westen is ook heel leuk en mooi.
Gisteren waren in de Macedon ranges erg mooi. Sunbury heel heuvelachtig.
Zelf wonen we in Tarneit hele uitgestrekte vlaktes, ook erg mooi en veel ruimte.

Groetjes Inge

Tja Inge.....heel Australie is mooi :smile:

Maar ik heb in mijn tienertijd in Wandin gewoond en altijd met veel plezier. De Yarra Valley trekt mij gewoon, dus vandaar.

Maar je weet maar nooit.

ik probeer ook een paar mensen naar onze kant te halen,
want bijna iedereen gaat daar wonen :wink:
Maargoed als je daar al eens gewoond hebt kan ik het me voor stellen.
groet
Inge

Nou Inge.....ik zit er nog lang niet (ws eind van het jaar) dus doe je best zou ik zeggen  :grin:

Back