Aangenomen!!!!!

Lente..Hoe gaat het nu allemaal een beetje?
Is je huisje inmiddels verkocht?

Hou me op de hoogte vind het heel leuk om dit te volgen..

Groetjes Barbara

Helaas... huisje is nog niet verkocht. Ik heb vandaag een bezichtiging gehad, dus mogelijk dat dat wat wordt... Anyway, ik heb inmiddels mijn visum in mijn paspoort gekregen, staat echt fantastisch:

HOLDER PERMITTED TO REMAIN IN AUSTRALIA INDEFINITELY!!!

Mijn contract ligt klaar, ik kan dus morgen weg bij wijze van spreken, maar dat huis....
ik duim blaren op m'n duimen dat het snel verkocht wordt!!!

Lente

Hoi Lente,

Gefeliciteerd met je visum, zeker een lekker gevoel om die te bekijken in je paspoort  :).

Hopelijk krijgt de bezichtiging een vervolg, wij duimen ook mee  :up:.

Groetjes,
Susan

Na lang wachten heb ik dan toch eindelijk een begindatum: ik start op 8 januari op de politieacademy in Joondalup! Inmiddels heb ik mijn contract ook binnen, en ik word geplaatst in South Metro District (o.a. Fremantle, Palmyra, Rockingham, en ja, ook Secret Harbour)! Het is nog even wachten op de import permits voor de honden. Als alles volgens m'n planning gaat, vliegen de honden half november naar Perth, en kom ik er een weekje later achteraan. Wel moeilijk, om ze vooruit te sturen! Maar goed, dan heb ik even de tijd om in te pakken, en in Perth nog een paar weekjes om woonruimte te vinden, en alle andere zaken te regelen.
Het huis is helaas nog steeds niet verkocht, maar ik heb nog een paar maandjes. Anders doe ik mijn spullen in de opslag in Nederland, en stuur het over als ik het geld van m'n huisje heb. Beetje omslachtig, maar het is niet anders... Gewoon maar duimen dat ik het tegen die tijd verkocht heb!
Het gaat nu toch echt gebeuren allemaal...
Groetjes, Lente

Wat spannend allemaal Lente!
En wat je huis betreft: We blijven duimen!!

Groetjes Lin

Geweldig Lente, van harte. De verkoop van je huis moet lukken, ze zeggen dat de huizenprijzen weer verder zullen stijgen, dus er komen vast binnenkort een paar kopers langs die dat voor willen zijn. Succes !!!!!!!!!

Annelies

Dit is voor het eerst dat ik je verhaal lees, heel erg gefeliciteerd met visum en baan etc. Klinkt goed! En de Joondalup campus is harstikke mooi, ik werkte er een jaar geleden nog.

Tot ziens in Wait Awhile!

Inacar

Hee wat een goed  nieuws allemaal! Spannend hoor...houdt je ons op de hoogte van alle spannende avonturen die je daar gaat beleven bij de politie?

Het huis komt goed hoor...  :up:

:beach: :flipper: :readinginbed: :cheer:

Hallo lente,

allereerst Gefeliciteerd  :lol:met je baan en je visa :up:.  ik zat op de search te kijken en vond jou berichtje.Ik ben al in Australie en woon in Rockingham.  Wij kwamen over in juni zo ben nog een beetje nieuw. Ik probeer mensen te vinden die hier rond rockingham wonen zodat ik in contact kan komen met mensen die nederlands zijn zodat we nederlands kunnen praten. Laat het  ons weten wanneer je hier bent misschien kunnen we mekaar ontmoeten als je dat wil.

Groetjes Jolanda

Gisteren eindelijk weer eens een bezichtiging gehad... duimen dus dat ze een bod doen!!! Bedankt voor jullie reacties, ik heb weer een beetje hoop!
Jolanda, zoals het er naar uit ziet, wil ik ook rond Rockingham naar een woning gaan zoeken, het zou fantastisch zijn om mensen te ontmoeten die daar al wonen! Ik ga in mijn eentje emigreren, dus zeker dan is het fijn als je al wat mensen "kent" die je misschien een beetje wegwijs kunnen maken! Ik stuur je een pm'tje als ik weet wanneer ik die kant op vlieg (hopelijk snel!)

Groetjes, Lente

Het huis is verkocht!!!! Gelukkig, toch nog op de valreep... komt vast doordat zoveel mensen geduimd hebben! De overdracht is 1 november, en ik heb nu een ticket geboekt voor 9 november met Singapore Airlines (535 euro incl. luchthavenbelasting enzo) naar Perth. Het schiet nu echt op! Heb ik lekker nog 2 hele maanden vakantie, huisje zoeken, autootje kopen, een beetje wat van het land zien voordat ik aan het werk ga!
Nog 6 weekjes...
Groetjes, Lente

Lente komt, lente komt ....  :up: :up: :-D

Alle gekheid op een stokje, heel toepasselijk dat Lente in de lente komt. Alvast van harte welkom, en je zult genoeg aanspraak hebben / krijgen hier als je dat wilt ;-)
Er zijn b.v. een groepje Hollanders die regelmatig gezamelijk een wandelingetje in the Hills of zo gaan maken (met als bedoeling om het niet een puur Hollands groepje te laten blijven trouwens)

Gezien je professionele toekomst zal een ieder je vast ook heel graag te vriend willen houden ;-)
Perthpete

Gefeliciteerd wat goed dat het toch nog voor je vertrek verkocht is! Veel succes met de laatste loodjes!
Martin en Francine

Te gek zeg!
:congrats:

met de verkoop van je huis :up: :up: :up:

Nu kun je met een gerust hart weg :lol:

Veel succes met alles!

Liefs Eutrice

Back