Aanvraag opgestuurd in september ?

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Wat cool! Eindelijk vooruitgang!! Proficiat!

Het komt weer allemaal een beetje dichterbij!!

Geniet maar het lekker gevoel!

Hou ons op de hoogte hé!

groetjes
ines

Goed hoor, dat jullie bericht hebben gekregen. Dat is bijna het visum in de pocket!
Wij hopen nu ook snel aan de beurt te zijn, onze aanvraag was twee weken later bij ASPC. Het gaat hier nu ineens heel snel. Vorige week een goede baan aangboden gekregen vlakbij Brisbane. Tja, en zo'n werkgever wil dan doorpakken he. Hartstikke blij natuurlijk, want nu is het wel allemaal wat zekerder dan op de bonnefooi te gaan. In de aanloop naar dat aanbod hebben we maar snel de VOG en medicals in gang gezet. Vrijdag zijn we bij de vertrouwde Amsterdamse dokter Delprat geweest; duurde even met z'n vijven, maar ook dat is nu klaar (gelukkig geen verborgen gebreken  :cool:  Vandaag kwamen ook de VOGs binnen, dus ook die meteen gefrontload. Vlak voor het weekend ook nog een een mailtje naar DIAC gestuurd, maar daarop hebben we nog geen reactie ontvangen. Zal ons benieuwen of daar eerst antwoord op krijgen, of gewoon direct een CO krijgen ... spannend spannend.
Komende vrijdag komt de makelaar langs, het huis kwijtraken is nu de volgende stap. En dan verder met de rest van de lijst ... pfffff

Rob

Hoi Rob,

Wat een goed nieuws zeg gelijk al een baan in het verschiet! Nou zal het inderdaad niet lang meer duren voordat jullie een case-officer krijgen! Voor ons hoop ik alleen dat ze onze medicals wel vinden bij het LCU want het is allang gearriveerd.....Zal toch niet dat we ze over moeten doen??!!! Argggh zoooo dicht bij!

Groetjes Marie

Hey Rob,

Wij hebben ook een vraag gestuurd naar de Diac én antwoord gekregen. Ze reageren dus wel maar het heeft bij ons wel een week geduurd.
Veel succes met de job en de verdere voorbereidingen!

groetjes

ines

We kregen inderdaad al een antwoord van DIAC, waarin ze melden dat ze de aanvraag niet versneld in behandeling kunnen nemen, zelfs in het geval van een baan. We moeten dus geduldig blijven wachten op de CO ... Nou ja, dat zal hopelijk ook niet zo lang meer duren.

Rob

Hey An,

Nee, geen nieuws....ik zit hoopvol te wachten op een antwoord via de site van Diac, maar vrees dat ze een vaag antwoord zullen geven...
We zijn dit weekend toch maar verdergegaan met inpakken.....

Hoe is het met jullie ? Nog nieuwtjes ?

Groetjes

Hallo iedereen!

We hebben gisteren via onze migration agent vernomen dat ze de request voor medicals hebben ontvangen!! Joepie!!!!!!!

Er wordt wel bijkomende informatie gevraagd over de werkervaring van Bram, dus dat geeft een beetje een dubbel gevoel.....maar ben toch al een beetje blij ! :cheer:

Groetjes

ines

Goed zeg  :up: :up: :up:

Het blijft toch allemaal wel spannend hoor! Hebben jullie de meds wel al gedaan?

Ik ga voor jullie duimen dat alles snel rond gaat komen!

Groetjes,
Lela

Hey Lela,

Yep, de meds hebben we al achter de rug en de vog ook al.....nu enkel nog die bijkomende informatie opsturen....

Groetjes en héél véél succes met de aanvraag!

Ines

Ines,

Super!!
het balletje rolt eindelijk!
Effe laatste hindernis nemen en dan op naar de finish!
Ben blij voor jullie.

Wij hebben vandaag bericht gekregen van STNI Victoria dat ze onze nummer hebben ontvangen en dat ze meteen het goedgekeurde sponsorschap gaan melden aan ASPC.
Yippie!

En dan is de lente nog eens begonnen vandaag. Kan niet meer op!

groetjes,
An

Hoi Ines!

:cheer: :balloons: :cheer: :balloons: :cheer: :balloons: :cheer:

Eindelijk!!!!
Ik heb je ook even een pm-etje gestuurd!

Groetjes Marie

Hey!

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik krijg hierdoor nog meer het gevoel dat het allemaal "echter" aan het worden is! Spannend!

Groetjes

ines

Hallo, september-gangers. De laatste update is alweer even geleden, dus ik ben benieuwd hoe jullie ervoor staan? Wij zijn ook van september - de 29e weliswaar, maar toch - en hebben ook nu nog geen CO.
Wij hebben half maart onze Medicals en PCCs hebben gefrontload, en niet gewacht op een request van een CO; misschien slaan ze nu het melden van een CO over, en krijgen we alleen nog de uitslag???

Groeten,
Rob

Hoi,

ik heb destijds ook mijn medicals en police clearance gefrontload. Het enige wat ik na een paar weken kreeg was het case file number, en heb tussentijds geen CO toegewezen gekregen. Zoals je aangaf, ik kreeg na 4 maanden een mail van mijn CO dat mijn visum was toegekend.

Gr. Sab

Joehoe! Ons visa is granted! Eindelijk gaat het gebeuren!
We vertrekken rond 1 juli, nu eerst even voor tickets kijken :lol:

Voor de anderen die nog wachten, heel veel succes want het is echt killing!
Groetjes Marie

Hi Marie,

Gefeliciteerd  :hi:
Succes met de laatste loodjes :up:

Mag ik vragen welke region jij (of je CO) was ingedeeld?
Er loopt hier al een draadje over en als jij in de zelfde bent ingedeeld als velen van ons hier zou het kunnen dat er eindelijk weer een beetje schot in komt.

Mariette

Hoi Mariette,

Bedankt voor je felicitaties en om op je vraag in te gaan; wij waren in regio 6 ingedeeld (hopelijk heb je hier wat aan ?)

Groetjes Marie

Back