Aanvraag opgestuurd in september ?

Van Harte gefeliciteerd Marie,  :congrats:

onze case officer is helaas niet zo snel wij wachten al sinds 5 (toen zijn vog en ielts opgestuurd op zijn verzoek) maart op een reactie, we krijgen zelfs nog niet eens een reactie op emails

@family dammer,

Wij hadden inderdaad redelijk snel ons visum nadat we hoorden dat we een CO hadden. Maar we hadden onze meds en VOG's gefrontload en daarna hebben we denk ik 3x? naar de status van de applicatie gevraagd (of documenten wel gearriveerd waren in goede orde enzo...) Misschien heeft dat meegeholpen dat ze ons visum gelijk gingen behandelen???? Ik weet het niet waarom het bij de ene duidelijk sneller gaat dan bij de ander?? Ik hoop dat jullie snel wat horen!
Sterkte!
Gr. Marie

Wouw, Gefeliciteerd allemaal !!!! :up:
Lekker gevoel na al dat wachten: Approved...het mooiste woord wat er is.

Succes met voorbereiden.

Groetjes
Ineke

Overweldigend, zoveel felicitaties, leuk hoor, en bedankt. Ik hoop dat ze op het werk net zo reageren (die het nog niet wisten dan)  :p

@ Ines: geen Deirdre, maar een Anna ... succes met haar

@ Mariette: 1 juni zijn we dakloos, dus 31 mei vertrekken lijkt me wel mooi; eens zien of dat lukt

Groeten,

Rob

Blijft er nu nog iemand over die de aanvraag opgestuurd heeft in september en nog geen visum heeft ? Voel me een achterblijvertje.... :cry:

telt 28 augustus ook mee,???????
wij wachten nu ook op de grant letter het geld voor de Capital Investment is vandaag gearriveerd bij de treasury coorperation.

Troost je, misschien heb je het visum eerder dan wij, een vriend van me heeft half augustus ingediend en is ook nog steeds bezig, hij heeft nu de second installment betaald en wacht nog op bericht.

Fam Dammer

Moed houden Ines! Het is toch meestal een kwestie van tijd, en we duimen er allemaal voor dat jouw tijd ook snel komt.

Groetjes,

Rob

Hoi Ines,

Heeft het bureau al contact opgenomen met de DIAC? Ik ben erg benieuwd hoe de stand van zaken is ?? Ik zie helaas nog geen topic dat jullie visum rond is.... :x

Nog even de moed erin houden!
Groetjes Marie

Hoi Marie,

Dit ishet antwoord dat we hebben gekregen :

"The routine processing is continuing on your application. They have stated that you should be rest assured that your application is still under active consideration and that they appreciate your patience in this matter"

Nu mag het écht wel eens gaan komen, want het wachten steekt zo tegen  :cry:

Hoe staat het met de voorbereidingen bij jullie ?

Groetjes
Inès

Sjee je zou er helemaal gestoord van worden :hang: :hang: Wat enorm balen en zeker omdat je om je heen iedereen dat visum ziet krijgen.....misschien hebben julie ook een "slapende"CO ?
Nog even moed houden hoor!
Bij ons gaat alles prima, laatste afspraakjes met familie en vrienden, spullen naar de opslag brengen...bedenken wat nou echt mee moet in die koffer en wat mee kan in de container noem maar op! Leuk druk dus (die tijd komt voor jullie ook nog  :wink: )

Succes!
We leven met jullie mee  :up:
Groetjes Marie (& family)

Back