Aanvragers nov. 2007 paper based

Ingriddh

XPdite Sponsor
Wij wachten nog steeds geduldig af :x op de grant letter. Zijn er op het forum nog meer mensen
die het visum via de paper based  hebben in gediend in nov. 2007???
 
De paper base voor 175 visum stond een geruime tijd op 19 sept. 2007 en sinds kort staat die op 25 sept. dus ze schieten al
aardig op. Voordat we bejaard z'n zitten we vast en zeker een keer in Aussie. Kunnen we daar onze oude dag nog slijten.
 
Ik val zowat van mijn stoel; ze zijn ALWEER aardig opgeschoten:
Vorige week dinsdag waren ze in 6 weken al 6 dagen verder, van 19 september naar 25 september, nu in een week van 25 september 2007 naar 9 oktober 2007 !!:

General Skilled Migration visas: Class VE
Subclasses: 175 and 176
    E-lodged: 28 November 2007
    Paper lodged: 9 October 2007

Het schiet nu dus eindelijk een beetje op, we wachten weer vol (on)geduld af  :bangcomputer:

Gr,
Johan
 
Dan zijn jullie over een paar weken aan de beurt Johan en Ingrid. Echt hoor Ik voel het  :grin: hoeven jullie niet nog een keer te camperen in NL maar dat kan dan zo hier in Australie gaan gebeuren.
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9228.msg125322#msg125322 date=1221550480]
Ja Inge, wie weet zit ik eerder op de koffie bij jouw dan je lief is  :lol:

[/quote]

als dat betekent dat jullie je visum hebben is dat geen probleem hoor  :up: en anders ook niet maar zonder visum kom je toch niet. Dan krijg ik alleen maar faxen met taartstukken :shock:
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9228.msg125312#msg125312 date=1221545400]
Ik val zowat van mijn stoel; ze zijn ALWEER aardig opgeschoten:
Vorige week dinsdag waren ze in 6 weken al 6 dagen verder, van 19 september naar 25 september, nu in een week van 25 september 2007 naar 9 oktober 2007 !!:

Gr,
Johan
[/quote]
6 Weken?
Maak daar maar gerust 4 maanden van hoor.
Een week na onze indiening op 5 Mei, waren ze al op 20 September.

Maar verder ben ik het met je eens hoor, het gaat de goede kant op :up:

Bart
 
He Bart,

ja maar ik wilde het van de positieve kant bekijken  :lol:
Het schiet inderdaad op nu, lekker hoor, nog even geduld dus ook voor jullie, het komt vanzelf goed !!

Gr,
Johan
 
En deze week zijn ze nog meer opgeschoten :applaus: :happysun: :cheer:
Als ik het me goed herinner (heb 'm op het werk even aangevraagd) zijn ze paper based bij 13 November :up:

EDIT
ASPC PROCESSING INFORMATION - For the week of 22 September 2008

General Skilled Migration visas: Class VE
Subclasses: 175 and 176
      E-lodged: 03 December 2007
      Paper lodged: 13 November 2007

Paper en online komen trouwens ook dichter bij elkaar.

Bart
 
yes !!!!!  :dance: :dance:

Inderdaad, 13 november !!!!! We wachten vol geduld  :wall:  (not)want wij hebben 21 november gelodged.

Lekker hoor !
Groeten,
Johan
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9228.msg125569#msg125569 date=1222103289]
yes !!!!!   :dance: :dance:

Inderdaad, 13 november !!!!! We wachten vol geduld  :wall:  (not)want wij hebben 21 november gelodged.

Lekker hoor !
Groeten,
Johan
[/quote]
Dan zal Rob van de week wel bellen :up:

Bart
 
Spannend, maar goed te zien dat er nu beweging inzit, al is het nog niet heel snel... De weken dat het heeft stilgestaan duren helemaal zolang.
 
Hi Catkin & Bart,

idd duurt lang, maargoed, voor jullie komt het ook snel, de vaart zit er nu een beetje in.
Catkin heeft nog Afrika plannen, is ook erg mooi daar dus geniet ervan !!

Gr,
Johan
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9228.msg125575#msg125575 date=1222106496]
Hi Catkin & Bart,

idd duurt lang, maargoed, voor jullie komt het ook snel, de vaart zit er nu een beetje in.
Catkin heeft nog Afrika plannen, is ook erg mooi daar dus geniet ervan !!

Gr,
Johan
[/quote]

Ga ik zeker doen :up: En het visum komt vanzelf een keertje, mits het niet weer wordt afgewezen... Ik gok op maart/ april voor mezelf (1 juli online ingediend).
 
Realiseer je dat het maar een time-line is! Mijn online aanvraag van 9 december heeft immers al een pre-grant....

Succes met wachten!

Chantal
 
Klopt helemaal, wij hebben ons in eerste instantie ook blind gestaard op allerlei timelines. Uiteindelijk kan er tussen de ene en andere visumaanvraag(zelfde visum op zelfde dag ingediend!) best 5-6 weken verschil zitten!!
 
Ongeloofelijk, we zijn weer terug bij af:

General Skilled Migration visas: Class VE
Subclass: 175
    E-lodged: 03 December 2007
    Paper lodged: 12 October 2007

Subclass: 176
- Hide quoted text -
    E-lodged: 03 December 2007
    Paper lodged: 13 November 2007

Had goede hoop gisteren, maar vandaag hebben ze dus weer de email aangepast en een split gemaakt tussen 175 & 176.
Vraag mezelf wel eens af waarom er eigenlijk een MODL bestaat als je bijna een jaar op je visum moet wachten.

Maargoed, we wachten weer geduldig af (hmm).
Groeten,
Johan
 
Hier nog meer november gangers. 18nov07 om precies te zijn (VE176 family sponsored). Paper based ingediend en de lieftallige dame die alles in ontvangst genomen heeft van mijn broer (die er al woont......) gaf aan een e-based aanvraag er van te zullen gaan maken.

Voor ons dus ook erg spannend nu.
 
Back
Top