Aanvragers nov. 2007 paper based

Nou met de paper based van 175 visum zijn ze pas bij 15 okt. 2007 (we moeten nog tot 21 nov.2007) dus we kunnen hier nog even genieten van de mooie herfstkleuren en het heerlijke weer.  :cool::|.
We hebben een dak boven ons  hoofd en we mogen niet klagen. :roll:
Gr. Ingrid
 
Het is vandaag nog niet geupdated van de ascp :|. Dus wie weet,weten we morgen meer. Of ze nog steeds op 15 okt. of misschien
verder zijn  :x.
We wachten maar rustig verder af :oops:, maken we misschien nog een witte kerst mee in NL.
 
stomme vraag maar kan je deze gegevens alleen raadplegen met een TRN-nummer of worden ze ook ergens openbaar gepubliceerd?
 
mailtje sturen naar aspc, maar uit de verhalen hoor ik dat van die data weinig klopt.
Wat iedereen dus al zegt; "geduldig"afwachten, moeilijk hoor.

Gr,
Johan
 
:happy:  we waren vanmorgen helemaal hotel de botel   :happy:

Heb ook maar gelijk het onderwerp aangepast. Hopelijk volgt de rest snel en dan hop, hop, hop naar Berlijn voor de fel begeerde sticker in ons paspoort.   :lookatit:

Planning is om begin januari te vliegen en eind januari moet ik beginnen bij mijn nieuwe baas.  :humble:

Vandaag ook mijn huidige baas blij gemaakt (NOT). Nu nog 8 dagen werken en dan heb ik vakantie !!!!!!!!!!!  :lol1:
Nog veel te regelen komende dagen, maar dan gaat het toch echt gebeuren, 19 maanden nadat we het besluit genomen hadden om te gaan emigreren.  :donttell:

Uiteraard gaat onze dank uit naar Rob en Marijke Breumelhof van Move2Australia die veel werk voor ons hebben verricht en ons met raad en daad hebben bijgestaan de afgelopen 19 maanden, helemaal top !! :up:

Groeten,
Ingrid, Johan & Steve en een poot van Kyra de bouvier die ook mee gaat  :dog:
 
Wat een geweldig nieuws Ingrid en Johan, van harte!!
Weg uit de bunker!

groetjes, Marja
 
wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jullie weten nu wat geduld opbrengen is, tjemineetje!!!!!!!!!!

van harte gefeliciteerd, wat een mooi kerstcadeau!!!!!!!

O heerlijk voor jullie!!!!!

:up:
 
Hee geweldig Johan en Ingrid! :happy:

[size=20pt]gefeliciteerd!![/size]

he he, eindelijk is je wachten beloond.Geniet van je vakantie en succes met het regelen om zo snel mogelijk weg te wezen  :wink:
 
Gefeliciteerd namens de Munnichs Family,

Ons visum volgt nu vast en zeker ook erg snel.

Cheers en wellicht tot in Sydney
 
Ingrid, Johan & Steve en Kyra de bouvier die ook mee gaat,

Gefeliciteerd met het visum!  :grin: :lol: Heel erg blij voor jullie en veel plezier in Australie. Laat even weten hoe het gaat daar.

Groeten,
Flore
 
Back
Top