afscheidsliedje

Haha, je gelooft deze niet: even op de playlist gekeken wat Skyradio vandaag weer draait: om kwart voor drie (als ik dus naar huis ga) "im driving home for christmas"
hihi, ja das wel lache!
Mijn collegatje zal vandaag wel weer tranen laten vandaag.... mijn laatste vrijdag jaaaaa!!!
 
Ik ben momenteel helemaal weg ook van Johnny Cash. Voor zijn nummer When The Man Comes Around vind ik geweldig (zit ook in de film Dawn of the dead - 2004). Ook het nummer Hurt (cover van Nine Inch Nails) is prachtig van hem.
 
Ooit gehoord van Jack Johson? Australische..... zijn laatste album is heel leuk... maar je moet daar misschien van houden....
 
tja hoe moet ik het omschrijven.... even googlen, dan kun je misschien een preview luisteren.... ik zal eens kijken...
 
Ik dacht australier... (tenminste volgens een vriend van mij uit Sydney dan.... maar blijkbaar niet, want ik zie op de website hawaii....)

http://www.jackjohnsonmusic.com/default.asp

Maakt ook niet uit, toch lekkere muziek
 
Jack Johnson is wat men noemt: een surfdude :up:
Houdt zich voornamelijk met boardsurfen bezig, en in zijn vrije tijd maakt hij muziek (en nog niet verkeerd ook!)

Ik vond de videoclip met Ben Stiller op een tropisch strand hilarisch!
 
Het verhaal van jack johnson (wat ik me heb wijs laten maken...):

surfer van de wereldtop, maar heeft er mee moeten stoppen na een ernstig surf-ongeval...en toen is ie maar gitaar gaan spelen......voor zijn beroep dan.

Toen ik met de echte surf-dudes van sydney naar byron ben gegaan, hebben we zijn cd's echt grijs gedraaid..hij hoort gewoon bij het surfwereldje, elke surfer weet wie hij is en vindt hem geweldig....en ik dus ook!

hij heeft inmiddels 3 albums op zijn naam staan......heerlijke muziek! Als ik dat hoor zie ik mezelf in een hangmat op mijn veranda met een lekker biertje te relaxen....

Jack Johnson  = feel good music :cool:

Gr. Sab
 
Back
Top