Aftellen!

Mrs.P

Member
Heidi vertrekt op 26 mei
Xanadu op 11 juni
Hans de Visser op 18 juni
Anne Marie op 9 juli
Simone en Pascal gaan op 14 juli
Simone en rene op 15 augustus
Ebony en gezin vertrekken in augustus
Tessa op 27 september
Rob op 24 oktober

Veel succes met de laatste dagen, weken, maanden in Nederland! Enne, houd ons op de hoogte...

Groet,

Claire

(;) mod Simone)
 
Anders ik wel! Er is bij mij, voor de verandering, weer es wat mis gegaan! Het aanvraagformulier wat ik 26 april heb verstuurd is nooit bij de universiteit aangekomen?!! Ik ga maar een nieuwe versturen en dit keer per koerier! :(
 
"Aussielover said:
Anders ik wel! Er is bij mij"]

Hmm, da's balen!
Maar het zou kunnen dat het nog aankomt hoor. Het is heel raar, soms duurt het slechts een kleine week, soms ruim twee weken...dus wie weet?!
 
Mrs.P said:
Heidi vertrekt op 26 mei
Xanadu op 11 juni
Simone en Pascal gaan op 14 juli
Tessa op 27 september

Veel succes met de laatste dagen, weken, maanden in Nederland! Enne, houd ons op de hoogte...

Groet,

Claire
Dank je!

Ik begin het nu echt druk te krijgen! Heb ook meteen veel minder tijd voor hier :shock:

Maar, over 2 weken komt dus de container, en daar zijn we nu dus druk mee.
EN, ik ben heel druk nu met een sollicitatie. Heb een leuke baan gevonden waarvoor ik aan alle eisen voldoe (Marketing en Student Support Assistant voor het International Centre van de UWA(uni van WA).
Nu maar hopen dat er niet mensen zijn met NOG betere qualificaties en ervaring. ....

Pfft, maar wat een gedoe zeg: mijn CV vertalen en aanpassen voor Oz! En dan nog een coverletter en een statement waarin ik alle selectie criteria langs ga!!

Ik ga maar snel weer aan de slag, want het moet voor Dinsdag binnen zijn, maar het liefst email ik het morgen, en doe het tegelijk op de post!

:D :!: :!: :!:
 
ja ja het schiet nu zeker op. het is nog minder als 2 weken, en we zijn ontzettend druk.
En voor de mensen die jaloers zijn, toen wij nog in de begin fase zaten, zagen wij mensen ook gaan en was ik ook jalours. dus met andere woorden, straks zijn er weer mensen jalours op jullie! Al moet ik zeggen dat wij binnen zeer korte tijd hebben besloten om te gaan emigreren en ook daadwerkelijk gaan zit nog geen half jaar.
 
Simone said:
EN, ik ben heel druk nu met een sollicitatie. Heb een leuke baan gevonden waarvoor ik aan alle eisen voldoe (Marketing en Student Support Assistant voor het International Centre van de UWA(uni van WA).
Nu maar hopen dat er niet mensen zijn met NOG betere qualificaties en ervaring. ....

Pfft, maar wat een gedoe zeg: mijn CV vertalen en aanpassen voor Oz! En dan nog een coverletter en een statement waarin ik alle selectie criteria langs ga!!

Ik ga maar snel weer aan de slag, want het moet voor Dinsdag binnen zijn, maar het liefst email ik het morgen, en doe het tegelijk op de post!

:D :!: :!: :!:

Heyyy, dat klinkt goed, heel veel succes!!
 
Simone said:
EN, ik ben heel druk nu met een sollicitatie. Heb een leuke baan gevonden waarvoor ik aan alle eisen voldoe (Marketing en Student Support Assistant voor het International Centre van de UWA(uni van WA).

Heb je al wat gehoord van UWA? Ik ben benieuwd!!
 
Sander said:
Simone said:
EN, ik ben heel druk nu met een sollicitatie. Heb een leuke baan gevonden waarvoor ik aan alle eisen voldoe (Marketing en Student Support Assistant voor het International Centre van de UWA(uni van WA).

Heb je al wat gehoord van UWA? Ik ben benieuwd!!
Ik heb net gebeld om te vragen of ze mijn email wel hebben ontvangen(moest dinsdag binnen zijn!), en JA, ik sta in het systeem.
Morgen bel ik de contactpersoon om te vragen hoe het zit met de interview dates, en of dat een probleem wordt etc.......

Echt spannend!! Ik ben echt geschikt voor deze functie, vindt het zo ongeveer de perfecte baan....
Maar ja, misschien zijn er wel nog geschiktere mensen... en ook die gewoon kunnen komen naar het interview etc etc.......
:?
 
"Aussielover said:
Anders ik wel! Er is bij mij"]

In reactie hierop... wij hebben midden april onze formulieren opgestuurd. Ik dacht na twee weken dat het een verloren zaak was. En anderhalve-twee weken terug kregen we het bericht dat de formulieren op 29 april waren ontvangen... Dus als nog aangekomen. Geen dus niet meteen op. Maar stuur nog een mailtje om te vragen of ze al wat ontvangen hebben, en zo ja of ze anders even willen mailen! Succes met wachten (wij hebben nog een week of twee te gaan, van de vijf)
 
"Aussielover said:
Anders ik wel! Er is bij mij"]

Wij hebben alles per Fedex opgestuurt, is heel snel en komt gegarandeerd aan. Wij durfden het niet aan met gewone post, dat gaat ook nog eens veels te langzaam.
 
Ik heb nu in totaal drie keer per koerier (DHL) iets verstuurd en het is er echt erg snel en komt gegarandeerd aan, maar kost wel minimaal 60 euros, dus vandaar dat ik voor drie A4tjes eens aangetekend wilde proberen! Dat was dus eens maar nooit weer! :cry:
 
"Aussielover said:
Ik heb nu in totaal drie keer per koerier (DHL) iets verstuurd en het is er echt erg snel en komt gegarandeerd aan"]

Ja het is wel erg duur. Maar dat is de hele aanvraag ook, we zijn tot nu toe al duizenden euro's kwijt (durf het niet te berekenen, dan val ik flauw :wink: )
 
En ik vertrek morgen! Naar Nederland weliswaar...

Een weekje werken (congres) in Portugal, dan 2 weekjes familie en vrienden bezoeken in Nederland, stickertje in mijn paspoort laten plakken en dan terug naar Australie als Permanent Resident!

Kan ik eindelijk op dat douanekaartje dat je in het vliegtuig krijgt, 'migrating to Australia' aankruizen i.p.v. 'tourist' :)
 
Mrs.P said:
Heidi vertrekt op 26 mei
Xanadu op 11 juni
Anne Marie op 9 juli
Simone en Pascal gaan op 14 juli
Simone en rene op 15 augustus
Ebony en gezin vertrekken in augustus
Tessa op 27 september
(;) mod Simone)

en ikke vertrek op 24 oktober (nog 147 dagen)

robbie :)
 
Back
Top