Ah die!
(Nog steeds geen clue, denk niet dat we die hebben in ACT?)
Haha je hebt het wel in ACT, het zit overal. Maar ik denk dat jij net als ik die winkels strak voorbij liep. Alles is roze, veel zoete geur zooi in de lucht. Ik had het ook nog nooit gezien, maar nu zij er werkt zie ik de winkels ineens overal.
Edit. En m'n insurer is AAMI
Ik weet het, ik weet het. Canberra is niet de hipste plek ter wereld
Maar deze dig richting Melbourne is grappig En aangezien we niet een Melbourne draadje hebben. Maar wel hippe Melbournians dan maar even hier:
Zijn wij de coole en hippe Melbournians? Whoop whoop. Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik nog nooit cool of hip verklaard ben
Van Harte! You landed on both feet, dat is wel duidelijk!
Gefeliciteerd! Ons twee-jarig zit er ook aan te komen (nog 3 maandjes)
Wat gaaf dat alles zo lekker aanvoelt! En nog een jaar op dezelfde stek, waarom niet? Mooi huis, goede ligging (heb ik me laten vertellen )
Kan verder alleen maar beamen wat je zegt! En al ben ik al een keer of 3,4 in NL geweest, het doet me niets als ik er ben. Leuk land hoor. Maar niet thuis. Het is een geluk bij een 'ongeluk' dat ik er voor werk nog soms naar toe moet. Zo kost het me geen vakantie dagen om vrienden en familie te bezoeken
It definitely seems we did
Bedankt, ja het huis bevalt prima en met werk etc. is het druk genoeg. Lekker om je dan niet druk te hoeven maken om een woning. Plus ze verhogen de huur niet voor een 3e jaar. Zij blij, wij blij, iedereen blij.
Ik denk niet dat ik Nederland mis om te wonen, maar het is wel weer eens leuk om mensen in persoon te zien. Je merkt wel dat er toch wel iets van een afstand ontstaat. Vriendschappen worden voorzichtig aan toch wel iets minder bijvoorbeeld.
Ik zie jullie 2 jaar update tegemoet!
Je neemt overal jezelf mee naartoe.