Leuke update. Een jaar al weer en goed om te lezen dat jullie je stek gevonden hebben. Ik weet nog goed dat we met z'n alle bij Southern Cross in Heemstede aten.
We moeten maar eens een XPdite reunie houden halverwege Melbourne and Sydney. @afterbang weet vast wel een leuk restaurant!
Count us in!Heaps of leuke restaurants. En ja, de op 3 na leukste stad om te bezoeken in de hele wereld (gloat, gloat ) ligt heel aardig in het midden van Sydney en Melbourne.
Ik wil best een gewoon Canberra meeting of kampeer uitje opzetten hoor!
Heaps of leuke restaurants. En ja, de op 3 na leukste stad om te bezoeken in de hele wereld (gloat, gloat ) ligt heel aardig in het midden van Sydney en Melbourne.
Ik wil best een gewoon Canberra meeting of kampeer uitje opzetten hoor!
We zitten er aan te denken om een eigen staat uit te roepen tzt. We kunnen het nooit slechter doen dan dat zooitje ongeregeld hier op de heuvel. @TessenEmil jullie zijn de eerste die een visum krijgen
Een zonnewerinkje is nooit weg!Kom ik ook in aanmerking, Afterbang?
Ik ben heel erg handig enzo..
Ik was er vorig weekend ook weer een paar dagen. Bij mijn dochter die net verhuisd is naar North Bondi. Weer een heel ander stuk van Sydney gezien en nieuwe plekjes en restaurantjes ontdekt. Ik vind het ook nog steeds een geweldige stad, elke keer weer!Man, man, man, wat is Sydney toch een mooie stad. Dare I say misschien wel de mooiste stad die ik ooit gezien heb.
sorry, just cannot wait to get out....yes it is beautiful.....but not for me!
Gelukkig is er keuze genoeg in dit land. Genoeg mooie plekjes, ver weg van de stad.
ojee, alles goed gekomen? Jeetje das schrikken zeg voor jullie. Mocht je ergens hulp nodig hebben, let me know!!