Assesment TRA van tum

tum

XPdite Sponsor
Hoi medeforumperretjes!

Fijn dat er altijd nog zo'n forum is waar je wat kan spuien. Gisteren kregen we een email binnen dat de outcome of the TRA is : Not accepted. Na eerst een fllinke adrenalinestoot te hebben gekregen toch alles maar eens goed gaan lezen. Zie ik bij de omschrijving een verwijizing naar 'self employment' en naar 'customer descriptions' en denk bij mezelf HUH WHAT THE F*****!!???@@@!!??? Sorry voor mijn taalgebruik. Maar je moet weten dat mijn man niet self employes is maar al netjes 15 jaar voor dezelfde werkgever werkt. Dus maar even mailen naar de agent of er heel misschien ergens niet iets een beetje fout is gegaan. Stressen natuurlijk en elke keer kijken op de mail of je al een reacie hebt. Nee nog niks, nog eens kijken nee, weer niks, gevraagd om een ontvangstbevestiging, nee hoor nog niks. Nog de stukken eens bekeken, staat er bovenaan de TRA decision een heel andere naam, in ieder geval niet de naam van mijn vent! Dus nog maar een mailtje of het misschien niet de decision is van iemand anders!!???!!!! Foutjte??!! Vanochtend gekeken op de mail, nee nog geen reactie HELLUPPIE. Dus nu net nogmaar een toch aardig mailtje gestuurd van 'mag ik aub een ontvangstbevestiging van de (inmiddels) 4 emails en kunt u aub laten weten waneer ik een reactie kan ontvangen op mijn vragen.  Maar nee, nog steeds niks. Balen. Dus er zijn 2 opties:
- onze assesment is nog niet terug en ze hebben de foute naar ons gestuurd;
- de onze is ook terug (not accepted) en is verwisseld met een andere.

Ik hou jullie op de hoogte, maar moest het even kwijt.

Groetjes Miranda  :cry:
 
Als er een heel andere naam op staat mag je toch hopen dat het inderdaad de decision van iemand anders is. Sterkte!
 
Klinkt inderdaad als een foutje van de TRA. Hoop dat jullie binnenkort jullie 'accepted krijgen.

Succes met het 'vervellende' en 'lange' wachten!.
 
Jeetje, wat een naar verhaal Miranda.......hopelijk krijgen jullie heel snel positief bericht!

Zal blijven duimen!
Syl
 
Misschien kun je met google of ilse er achter komen wie die andere persoon is.
Dus "Piet Puk" invullen (met quotes) en dan enter.
Vaak komt er dan wel iets terug van die betreffende persoon.
En eventueel zou je dan contact kunnen opnemen met die andere persoon en ligt daar het antwoord op dit wazige verhaal.

:?
 
Aaaaah, SHI@@@%%&&!!TT Miranda!

Ik baal gewoon ff met je mee, hopleijk is het allemaal een mix-up, is die assesment van iemand anders en die van jullie gewoon geaccepteerd!

SUCCES!!!!
Aukje.
 
Hallo Miranda,

Stuur nog geen lelijke mail, blijf positief, DEZE IS NIET VOOR JOU.  :)

Blijf geloven dat die van jullie goed is.

Wij blijven voor je duimen  :up:
 
Jemig Miranda wat een verhaal!! Dit kan je toch niet verzinnen zeg!

Nou blijf inderdaad positief hoor! Dit papiertje is bestemd voor heel iemand anders!!  De strijd is nog niet gestreden!

Ik duim!!!!!
  :up:  :up:  :up:
 
Bedankt voor jullie lieve en opbeurende reacties, doet me goed!!! Ik heb inmiddels een ontvangstbevestiging gekregen met de reactie dat ik vanmiddag laat of morgenvroeg een antwoord krijg. Fingers crossed!!

Groetjes Miranda  :|
 
Hoi Miranda

Ze hebben echt wel jullie aanvraag met die van een ander verwisseld! Als je nou morgenvroeg nog geen antwoord heb, is dit 61 26121 7456  het nummer van de Tra ,en zou ik gewoon bellen als ik jullie was.

Groetjes en veel sterkte

Sander :up:
 
Nouuuuoouuu, nee helaas nog niet. Ik dacht - laat ik toch nog maar even een mailtje sturen en mijn (HUM) bezorgheid uiten - (dus nog niet zelf TRA bellen of zo  :)). Maar geduld loont niet blijkbaar. Ik zou uiterlijk donderdagmiddag of vrijdagmorgen antwoord krijgen van de agent, maar FLUT PRUT en vul de rest zelf maar in. Dus nog niets gehoord. Ik sta aan de ene kant te spetteren en aan de andere kant ben ik erg teleurgesteld dat er blijkbaar zo laks en inconsiderate wordt omgegaan met onze zaak, maar nog meer onze emoties.

Op het moment voelen we ons zowieso (ongeacht de uitkomst) gewoon K*T. Sorry voor het taalgebruik, ik vloek bijna nooit (behalve als er een zwaar ding op mijn teen valt of zo) maar het valt me zo tegen van die lui. Ik bedoel er is hoe je het ook wend of keert sprake van een serieuze mixup (of de decision van een ander nou naar ons is gestuurd wat we hopen of dat er 2 decisions verwisseld zijn). Maar ok, we weten nu gewoon niets. En het is nu weekend dus dan weet je het wel.

Ik hoop dat ik jullie straks of na het weekend wat meer (positiefs) kan vertellen. Verder ga ik nu gewoon even lekker door hop het forum met de 'normale gang van zaken' en probeer er niet te veel op te focussen (lukt voor geen meter). BEDANKT VOOR HET DUIMEN!!!

Bedankt allemaal  :up:

Groetjes Miranda
 
Ook gemeen dat ze dan niet eens een goed antwoord op (je zeer terechte) raag kunnen geven?? Ik snap er helemaal niets van. Maar ik zal voor je duimen dat je gauw wat te horen krijgt (namelijk dat ze het heel vervelend voor je vinden en je gelijk een visum geven om het goed te maken  :)). En zoals iemand al schreef: die afwijzing was niet voor jullie, maar toch wel lekker als het allemaal klopt  :?).
 
Ik snap er helemaal niets van.
Ik ook niet

Maar ik zal voor je duimen dat je gauw wat te horen krijgt (namelijk dat ze het heel vervelend voor je vinden en je gelijk een visum geven om het goed te maken)
:-D Als dat even kan!?!

En zoals iemand al schreef: die afwijzing was niet voor jullie, maar toch wel lekker als het allemaal klopt )
En toch ga je zelfs daar aan twijfelelen hoewel die afwijzing inderdaad niet voor ons kan zijn.

Bedankt Rebekka
 
Vervelend zeg.....ik zoek steeds dit draadje op in de hoop een positief geluid te horen. Mooi K. (viel een zwaar ding :)) zeker nu het weekend voor de deur staat. Hey, keep your spirits high ok! Je hebt altijd zoveel positieve bijdragen aan dit forum dat ik denk dat iedereen keihard voor je duimt!!!!

Groetjes, we blijven duimen!
Syl :up:
 
[quote author=Syl link=topic=2181.msg22355#msg22355 date=1122704432]
Je hebt altijd zoveel positieve bijdragen aan dit forum dat ik denk dat iedereen keihard voor je duimt!!!!

[/quote]

Echt wel! Ik leef echt met jullie mee! Blijf duimen en hoop dat je maandag een positief antwoord krijgt! Ik denk dat ik toch ook zou bellen hoor! Je hebt alle recht op duidelijkheid!!!!

Groetjes Lin
 
Back
Top