Assesment TRA van tum

[quote author=tum link=topic=2181.msg22350#msg22350 date=1122702921]
Ik zou uiterlijk donderdagmiddag of vrijdagmorgen antwoord krijgen van de agent, maar FLUT PRUT en vul de rest zelf maar in. Dus nog niets gehoord.
[/quote]

Beste Tum,

Wie is die agent van jullie? Wij hebben in ons traject ook even een kleine (gelukkig tijdelijke) tegenslag gehad, maar onze agent (Buysse) heeft daar zeer adequaat op gereageerd en gezorgd dat we binnen enkele dagen weer ´on route´ waren.

In zijn algemeenheid is het natuurlijk zo dat je de meeste dingen helemaal zelf zou kunnen regelen, maar een (goed betaalde) agent zou nu juist bij dit soort akkefietjes zijn waarde moeten bewijzen...

Ik vraag me nu ook effe af of er op het forum al een draad loopt over de (kwaliteit van) agenten/consultants .. Misschien nuttig.

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hé Pertpete,

Wij zijn met TIG in zee, die toch goed staat aangeschreven. Dus wil toch even afwachten of er (toch nog positief ingesteld) een logische verklaring komt hoe/wat/waarom voordat ik negatief word. Maar hou jullie op de hoogte en bedankt voor het meeleven allemaal (Syl: bedankt voor je reactie, zou er verlegen van worden).

Groetjes Miranda  :)
 
Gelukkig is het weer niet al te best... tijd genoeg om met z'n allen te duimen!!  :wink:

0000000456.jpg
 
HOIERDEHOIERDEHOI!!

Vanochtend een heel net mailtje gehad met 3 x een verontschuldiging erin dat er sprake is van een fout en de TRA afwijzing niet voor ons bedoeld was, zoals we met z'n allen al dachten. Maaar, wel fijn het nu op de email zwart op wit te zien staan. Er is dus sprake van een vergissing. Ik heb hierop gereageerd met 'no hard feelings', maar had in een eerder mailtje (zaterdagavond) wel mijn gevoel van teleurstelling en onmacht uitgesproken. DUS: uitgaande van het positieve in de mens en de verontschuldigingen laten we het hier toch bij.

Nu maar hopen dat 'onze beslissing van de TRA' wèl goed zal zijn. Dus allemaal hartstikke bedankt voor het duimen (hoop dat je nog een stukje duim overhebt, mijn nagels zijn in ieder geval flink mishandeld  door alle spanning :lol:). En nu maar hopen dat mijn koppijn (lees: toch wel stress) wat wil zakken.

GROETJES VAN EEN HEEL WAT POSITIEVER INGESTELDE MIRANDA  :up:
 
[size=25pt]Jaaah!! Geweldig nieuws!!! [/size]

Ik blijf ook het laatste stukje duimen hoor!
 
:happy: gelukkig zeg!!!!!!!!!! Pff, nou maar hopen dat jullie positieve uitslag snel, heeeeel snel komt.

Syl
ja hoor druimen daaien nog! :up: we zijn net door de blaren fase heen dus we kunnen er weer tegen :up:
 
Gaat allemaal goedkomen  :up: , maar ze moeten opschieten,
ben aan mijn laatste paar handschoenen bezig :angry1:

Gr. Ton  :-D
 
Ton....ben je "hand model" of heb je "piano vingers" dat je handschoentjes aanmoet?  :-D :evil:

Groetjes
Syl (valt niet mee typen en duimen tegelijk kan het bijna los handje....)
 
Ik kan (gelukkig) blind typen ZONDER handschoenen, maar duimen geeft wrijving
en dus blaren  :cry:
Resultaat: 10 min. typen Handschoenen aan en dan 10 min duimen.  :computer:
En dat al DAGEN, ben bekaf :lol1:
 
Duimen is toch als je je duim in de mond steekt tijdens het slapen?
Laat ik maar niet gaan vragen hoe het dan zit als je met die vingers in de weer bent :p
 
[size=14pt]Whaaaaaaaaah, goed goed goed!!!! [/size] Was even verstoken van internet gisteren (shitwerk..  :wink:) Maar ben zo blij voor je, Miranda! En nu verder duimen voor een positief bericht...  :up:  :up: en natuurlijk verder typen met 8 vingertjes  :roll:
 
Whaaaaaaaaah, goed goed goed!!!!
die van jou zit toch wel snor?

Bedankt bedankt  :humble: :humble: :humble:

èn Rebekka, GOED MOTTO, die houden we erin!!

:wall: mijn hoofdpijn is gelukkig weer verdwenen  :up:

Greetzzzz Miranda
 
Back
Top