Aus - JPN

Komt er nu voor elke voetbalwedstrijd waarin Nl of Aus meedoet een topic  :|
 
Au nu denk ik dat ik morgen met mijn bloed onderzoek toch een extra probleempje krijg


GGGGoooo
 
[quote author=Jack link=topic=4920.msg62514#msg62514 date=1150123798]
3 minutes overtime, tik tak tik tak....  and

[size=55pt]3-1[/size]
[/quote]

Volgende keer mag je het weer voorspellen Jack  :wink:
 
Laten we eerlijk zijn , het was dik verdiend en tot de laatste minuut, gevochten, geschopt , geduwd, heerlijk beenbrekende vliegende slidings......dat is voetbal.

De volgende zal met knikkende knieen tegenover Australia staan (met dubbele scheenbeschermers)  wwwhhhooohooooo

[size=33pt]GO AUSTRALIA GO [/size]
 
[quote author=Fletch link=topic=4920.msg62519#msg62519 date=1150124123]
[quote author=Jack link=topic=4920.msg62514#msg62514 date=1150123798]
3 minutes overtime, tik tak tik tak....  and

[size=55pt]3-1[/size][/quote]

Volgende keer mag je het weer voorspellen Jack  :wink:[/quote]

He Fletch , dat was geen voorspellen , ik tik niet zo snel en tijdens het tikken ,,  whhooohooo 3-1

Here we go. het meest kleurrijke elftal. en bikkelhard met longen als een paard...yes die 3 punten zijn binnen.

Jack :evil:
 
Ja dat zag ik naderhand aan de tijd van je posting maar ik had het nog niet doorgekregen. Ik zit via internet te "luisteren".

DAMN WE'RE GOOD  :up:
 
[quote author=FOL link=topic=4920.msg62513#msg62513 date=1150123771]
Komt er nu voor elke voetbalwedstrijd waarin Nl of Aus meedoet een topic  :|
[/quote]

Gezellie toch  :lol:
 
als het aan mij ligt wel!!!!!

Maarr fletch ik kon de directe link niet vinden kun je die nog ff online zetten?

Ik moet nu echt naar bed moet over 4 uur weer op terwijl ik nog steeds ziek ben en morgen na mijn werk ook weer meerdere medice onderzoeken heb :oops:

cheers voor iedereen
 
kan aan mij liggen hoor maar ik zie een wedstrijd verslag maar geen internet radio :-(, en ik wil graag ned/bel geluid ipv het redelijk droge Ozzie commentaar.
 
Ligt niet aan jou. Vandaar dat ik de 3-1 pas zo laat wist.

Internet radio gaan we naar op zoek voor de volgende wedstrijd when we kick ass again!  :wink:
 
Hee Cheers alvast ik ga zaterdag vrij houden voor mijn werk!!!! heb wel een rent inspection maar dat zie ik wel hoe het verloopt.
 
OZZIE OZZIE OZZIE



OI OI OI

(ik hoop niet dat NL in de finale staat met Australië, ik kan niet kiezen!!!)
 
[quote author=Hezza link=topic=4920.msg62532#msg62532 date=1150126995]

(ik hoop niet dat NL in de finale staat met Australië, ik kan niet kiezen!!!)[/quote]

Ja dat word moeilijk , ik heb persoonlijk een zwak voor Marco, Marco is gewoon [size=14pt]Vanbastisch[/size]  tijdens zijn carriere als voetballer en ook nu..

Deze man straalt rust,kracht en doorzettingsvermogen uit..., als dit maar overslaat op de spelers ??

Australia, zijn de underdogs,  zo zie ik ze, niemand verwacht er iets van maar kwa land ( land is ongerept en wild ) zo denken de meesten ook over deze ploeg en natuurlijk niet Guus vergeten, niemand is vergeten wat deze man 4 jaar geleden presteerde, en nu 3-1 terwijl niemand het echt nog verwachtte..

Be aware , we are coming from a land of down under.....and we let the sky thunder.


Hopend dat ze voor de finale niet tegenover elkaar staan.


Het word een heerlijk WK - tje.
whhooohhhoooo

Jack :evil:
 
Liever een finale Australie-Nederland dan dat een van beiden er al eerder uitvliegt, toch ??? Dat zou ik als een WIN-WIN situatie beschouwen!
Perthpete
 
[quote author=Hezza link=topic=4920.msg62532#msg62532 date=1150126995]
OZZIE OZZIE OZZIE



OI OI OI

(ik hoop niet dat NL in de finale staat met Australië, ik kan niet kiezen!!!)
[/quote]

Haha dat redt Nederland toch niet, ik geef Aus veel meer kans. :lol:
 
Back
Top