Aus - JPN

[move][size=33pt] Next Match [/size][/move]


[move][size=44pt] 18 Juny 2006 Munchen [/size][/move]


[move][size=33pt] Go Australia Go Hiddink Go [/size][/move]
 
Van mij mag dat wel, hoor!

Finale tussen Australie en Nederland.

May the best team win, welke van de twee maakt mij dan niet meer uit.

Nederland mag wel eens na zoveel jaren en voor Australie is het natuurlijk wel kicken, zo'n eerste WK na 32 jaar mbv Guussie.

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=4920.msg62613#msg62613 date=1150197603]

Mariette[/quote]

In welke poule staat dit team nou ? ?  :? :? :roll:

jack :evil:
 
Tja voor komende Zondag / Maandag in Oz, dat wordt hier dus in Perth door het tijds verschil​
[move][size=28

pt]ZONDAG NACHT / MAANDAG MORGEN OM 0.00 UUR[/size][/move]



iK GA DAN OOK MOREN VOORSTELLEN OM ONZE MAANDAG SHIFT NAAR DE ZONDAG TE VERPLAATSEN, dan kan ik tot 10.00 uur slapen om daarna naar school te gaan (waarschijnlijk met een  :humble:en  :drinking:).
Maar je moet er toch iets voor over hebben.
 
Tja anders denk ik dat ik weer ziek ben, heb al een ruime maand last van chronische bronchitus!!!!

Kunnen ze niks tegen doen als ik 2 dagen van te voren ziek ben
 
[move][size=33pt] For the friends in Australia [/size][/move]

[move][size=44pt]  Zondagnacht / Maandagochtend om 00.00uur[/size][/move]

[move][size=33pt] Australia - Brazil [/size][/move]



Dank U wel Isn
 
[quote author=lsn link=topic=4920.msg62495#msg62495 date=1150120163]
26' DOELPUNT
Een ongevaarlijke voorzet van Nakamura verdwijnt achter Schwarzer in doel. De Australische doelman werd duidelijk gehinderd door Takahara, maar de Egyptische scheidsrechter Abd El Fatah zag er geen graten in.
[/quote]


Mwah , de doelman was het zelf schuld,  :cry:
Hij liep tegen die smurfen op , en niet andersom. :playball:
Hij had alleen oog voor de bal :soccer: als hij die smurfen ook had gezien had hij ze zo weggeduwd,
HIJ IS RUIM 2 KOPPEN GROTER  :evil:

Maar ja , dat kan gebeuren , gelukkig heeft het hiddink-effect alles weer goed gemaakt .

Groetjes Johan
 
Tja zzoals verw8, blijf ik thuis (ziek zag er gister als een wandelend lijk uit) rn mijn baas kwam methet idee dat het beter zou zijn dat ik tot maandag vrij zou nemen!!!

Dus eerst go your dutchie's dat de slechtste mag verliezen en daarna GO OZZIE GO
 
[quote author=lsn link=topic=4920.msg62900#msg62900 date=1150403649]
Tja zzoals verw8, blijf ik thuis (ziek zag er gister als een wandelend lijk uit) rn mijn baas kwam methet idee dat het beter zou zijn dat ik tot maandag vrij zou nemen!!!

Dus eerst go your dutchie's dat de slechtste mag verliezen en daarna GO OZZIE GO[/quote]

Je baas zegt dat je beter naar huis kunt gaan.
Tsjee....., j.l. was ik ziek , belt mijn baas mij op de tweede dag en vraagt wanneer ik weer kwam werken..mijn antwoord was, " heb je een momentje moet even naar het toilet want ik voel dat ik moet overgeven :-D".
Zijn antwoord, " oohh , het zal nog niet voor morgen zijn".
Enne dat is mijn baas.

Waar en wie is je baas Isn, dan kom ik bij jullie solliciteren. :up:

Jack :evil:
 
[size=44pt][move]18.00uur Ned2, het 1,5 uur van de waarheid...[/move][/size]
 
Nee helaas, Isn...hoe heet de zender bij jullie die deze wedstrijd uitzend.

Trouwens, ze praten op CNN , "Soccer fans ready for a sleepless night".
Are you ready.

Cheers,

Jack :evil:
 
SBS :) :-D mijn collega's wilden NIET de shift omzetten van maandag naar zondag dus ben ik morgen nog maar een dagje ziek :p , moet toch naar de docter voor de uitslag van mijn bloed onderzoek :up:
 
:-( Tja we hebben wel erg veel emmers, misschien een lekere toevoeging voor in de PIE fillings :lol:
 
Back
Top