Aussiegirl's final preparations for the BIG MOVE on June 16 !!!!!

Wow, das inderdaad snel.....

Dit geeft de burger toch wel weer moed (ook al gaan wij niet voor een SIR)....

Wauw, geweldig. Gefeliciteerd zeg en veel plezier met de rest van de voorbereidingen.

Groetjes,
Erna

:congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :dance:

Wat een heerlijk gevoel he...............hij is BINNEEEEEEEEEEE

Heel veel plezier met alle voorbereiding, nu is het echt menes hahaha :lol:

Liefs Eutrice

[size=30pt]GEFELICITEERD!!![/size]
:balloons: :cheer: :balloons: :w00t: :sunny: :win1:

Groetjes Miranda  :smile:

Super nieuws Aussigirl  :up:  inderdaad snel!!!

:dance: :congrats: :happysun: :applaus: :clap2:

Geniet er van en veel succes met alles plannen voor vertrek.

Groetjes,
Susan

:lol: :lol: :lol:[size=18pt]Gefeliciteerd!!!![/size] :lol: :lol:
gelukkig, mensen waarbij het heel erg goed gaat! Dat houdt de moed erin!!!

aukje

Hé Aussiegirl,

Wat fijn voor je! Heel erg hartelijk gefeliciteerd!!  :up: :grin:
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn, ik sta ook strak van de spanning en ik kijk nu al uit naar de verlossende mail die ons ervan overtuigd dat we daadwerkelijk in september naar Adelaide kunnen vertrekken! (Wij gaan ook voor een SIR en hebben morgen onze medicals, dus het duurt ws nog wel even...)

Ik ben het met Maluka eens, dit geeft de burger weer moed!

Anyway, een nieuw hoofdstuk breekt aan voor je, Aussiegirl, spullen verkopen, wat neem je wel mee, wat niet, een laatste zomer in Nld enz.
Geniet ervan!!

Groetjes,

Martine

[quote author=Aussiegirl link=topic=4218.msg87333#msg87333 date=1176750935]
VISA GRANT LETTER
[/quote]

Hey proficiat!
Fijn gevoel is het om dat mailtje binnen te krijgen, vooral met het woord GRANT er midden in, looovely...

:up:

HEEE

Bedankt allemaal voor alle lieve en leuke felicitaties!  :up:

We beginnen nu aan het idee te wennen dat we ECHT naar Ozzie mogen, maar lopen nog steeds met een glimlach hoor!...    :smile:

Onze ouders vinden het iets minder leuk natuurlijk (ze laten het niet blijken, maar we merken het wel....)
Maar ach...

Nu een reisje boeken naar Berlijn en dan onze vakantie boeken naar Down Under om de eerste voorbereidingen te treffen. Ik denk dat we in December gaan!

Ik ga mijn werkgever na de zomer pas inlichten, omdat we toch pas rond mei 2008 gaan emigreren.... tijd genoeg!    :evil:

Greetzz

Aussiegirl

Ook van ons veel succes toegewenst met de voorbereidingen en proficiat met het visum!
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Hi!

Even weer een korte update van onze stand van zaken...

Op zondag 17 juni vliegen we naar Berlijn, heerlijke overnachting geboekt in het Wallstreet Hotel (tegen over de Ambassade). En op 18 juni mogen we het stickertje in ons paspoort ontvangen!!! JOEPIE!!

En we hebben ook gelijk een reis naar Down Under geboekt. We gaan van 25 november tm 23 december ons visum valideren, met aan het einde van deze 4 weken nog een paar dagen op Bali, HEERLIJK!!!  :beach:

We gaan pas over een klein jaartje weg, maar ik ben nu al aan het kijken wat we meenemen, weggooien, verkopen etc. Ik vind het enorm spannend, hoe zal het gaan, en hoe zal het zijn..... wij kennen Australie alleen maar van 2 x een lange vakantieperiode.... maar we zijn van plan om er iets moois van te maken...

Eigenlijk wil ik nu al wel gaan, maar we moeten nog veel regelen, qua werk, huis etc... En het is goed dat wij, maar ook onze omgeving, nog een jaar hebben om aan het idee te wennen en afscheid te nemen.

Na de zomer offertes aanvragen voor de verhuizing, het huis gaat over 1,5 maand de verkoop in. En het grote opruimen is langzaam al begonnen.  :lol:

Volgende week een gesprek met mijn werkgever, om te kijken of ze mij kunnen helpen aan een baan... ons bedrijf is nl ook in Australie gevestigd. Maar... mocht dat niet lukken, dan zijn er genoeg andere mogelijkheden!!  :up:

Keep you updated!

Aussiegirl

Heerlijk al die visums  :congrats:

Leuke dingen in de planning, Berlijn, Australie. Alles opruimen. Maar jullie hoeven niet te stressen want jullie hebben de tijd voor je echt gaat. Geniet overal van !!!!

Groetjes Jojo.

Jullie hebben het er goed voor staan, leuke uitjes in het voor uitzicht.
Succes alvast met opruimen en verkoop van jullie huis.
Lijkt mij best moeilijk als je eenmaal je visa hebt dat je nog een jaartje moet wachten, maar dan heb je ook wat.

Groetjes Erna

Back