Hi!
Even weer een korte update van onze stand van zaken...
Op zondag 17 juni vliegen we naar Berlijn, heerlijke overnachting geboekt in het Wallstreet Hotel (tegen over de Ambassade). En op 18 juni mogen we het stickertje in ons paspoort ontvangen!!! JOEPIE!!
En we hebben ook gelijk een reis naar Down Under geboekt. We gaan van 25 november tm 23 december ons visum valideren, met aan het einde van deze 4 weken nog een paar dagen op Bali, HEERLIJK!!! :beach:
We gaan pas over een klein jaartje weg, maar ik ben nu al aan het kijken wat we meenemen, weggooien, verkopen etc. Ik vind het enorm spannend, hoe zal het gaan, en hoe zal het zijn..... wij kennen Australie alleen maar van 2 x een lange vakantieperiode.... maar we zijn van plan om er iets moois van te maken...
Eigenlijk wil ik nu al wel gaan, maar we moeten nog veel regelen, qua werk, huis etc... En het is goed dat wij, maar ook onze omgeving, nog een jaar hebben om aan het idee te wennen en afscheid te nemen.
Na de zomer offertes aanvragen voor de verhuizing, het huis gaat over 1,5 maand de verkoop in. En het grote opruimen is langzaam al begonnen. :lol:
Volgende week een gesprek met mijn werkgever, om te kijken of ze mij kunnen helpen aan een baan... ons bedrijf is nl ook in Australie gevestigd. Maar... mocht dat niet lukken, dan zijn er genoeg andere mogelijkheden!!
Keep you updated!
Aussiegirl