Australie 'leken' zoeken vakantie tips Perth e.o.

Iets ten noorden van Bunburry ligt Belvedere, vlak bij Australind.
Dat is een campsite dat door de ranger wordt beheerd. Goedkoop met long drops.
En mooi.
 
Nog een vraag guys, we gaan dus zeker naar Ningaloo. Als je een auto huurt moet je kiezen of je een duurdere wilt die  op onverharde wegen mag rijden of een goedkopere. Perth - Ningaloo hoeveel is verhard? Want je wilt wel leuke strandjes kunnen bekijken.....wat is jullie advies/ervaring/



[quote author=ydewit link=topic=10319.msg145444#msg145444 date=1250750518]
In Oktober gaan we 3 weken we hebben voor 2 weken een huisje gehuurd noord van Perth en de 3e week gaan we in backpackers nog wat touren en zeker nog naar Bunburry al zal het water nog wat fris zijn in het voorjaar denk ik.
[/quote]

Wij hebben gisteren geboekt en gaan in november, misschien is het ook wat voor ons 1 week in een huisje, hoeveel kost dat en zou je me misschien het adres willen geven?

Bunburry gaan we  zeker doen, want die dolfijnen lijken me geweldig.
 
Van Perth naar Ningaloo (zowel Coral Bay als Exmouth) is verhard....

Stranden natuurlijk zelf niet...maar er zijn meen ik genoeg plekken te vinden waar je over een verharde weg naar een parkeerplaats rijdt, daar de auto parkeert en vervolgens 100 meter door de duinen loopt om op het strand uit te komen....
(neem genoeg lucht mee want de kustlijn is daar adembenemend :D )
 
ha Maluka, fijn om te weten. Kunnen we makkelijk met een goedkoper autootje af. Klinkt goed kan niet wachten :roll:
 
Back
Top