Zitten nu al jaren bij de NAB en hebben nog nooit een monthly fee betaald. Zelfs toen we een hele tijd geen gebruik maakte van die rekening en het saldo jarenlang op $0.00 stond (al ons geld stond bij een andere bank).
https://www.nab.com.au/personal/banking/transaction-accounts
Ik heb geen affiliation bij deze bank, maar heb dus zelf al jaren een rekening bij hun (NAB Classic Banking Account).
Ja en het schijnt zelfs te kunnen bij de self service kassa’s, daar werd manlief pas heen gestuurd toen de cassiere niet veel wisselgeld had. Hier in NSW wordt vaak standaard gevraagd of je cash out wilt wn bij Aldi verschijnt de vraag zelfs op hun pinapparaat.@Red dust really? Ik had geen idee. bedankt!
Hi, heeft iemand deze optie al voor geopteerd? Ik vertrek over een paar weken naar Sydney en heb interesse. Grt Jan WillemBeste mensen, ik kreeg van TransferWise een nice aanbod om iemand anders een free transfer van £ 500 te geven. Wie het eerst komt, het eerst maalt . Stuur me een personal message en de eerste die reageert, krijgt de link om dat te realiseren.
Wat betekent dit, cash out vragen bij de supermarkt? Dat je meer betaalt dan de factuur en dat je het saldo cash meekrijgt? Dat zou voor mij heel handig zijn aangezien ik nog geen lokale bankpas heb en steeds moet pinnen bij de atm.Waarom zou je pinnen bij een ATM? Gewoon cash out vragen bij de supermarkt, is gratis.
Wat betekent dit, cash out vragen bij de supermarkt? Dat je meer betaalt dan de factuur en dat je het saldo cash meekrijgt?
Wat betekent dit, cash out vragen bij de supermarkt? Dat je meer betaalt dan de factuur en dat je het saldo cash meekrijgt? Dat zou voor mij heel handig zijn aangezien ik nog geen lokale bankpas heb en steeds moet pinnen bij de atm.
Ja op dit moment nog wel; op mijn NL visa CC en mijn Curaçaose visa CC. Verder doet mijn Cur debit card het wel bij de atm's. CBA schijnt de bank pas een maand geleden al naar mijn huidige (tijdelijke) apartment te hebben gestuurd maar die is natuurlijk niet meer te vinden.Yep. Maar in beide gevallen heb je toch een pinpas nodig? Of pin je op een buitenlandse credit card?