Hallo,
Ben een poosje offline geweest en vind allemaal nieuwe leden en een nieuw leuk onderwerp!
Ik ben helemaal Tim Winton fan, heb al een hele trits van hem gelezen en hou simpelweg van zijn realistische down to earth beschrijvingen van mensen, het leven en dan speciaal in WA. Heerlijk.
Kocht jaren geleden Heart of Light van Heather Grace, een feest van herkenning voor iedereen die een poosje op een cattle station heeft gewoond.
Voices from the Heart, mooie gedichten.
Ik heb net Tim Holt ontdekt, errug grappig maar ik geloof dat hij een 'Pommie' is.
Enfin medeleden, dank voor alle tips, ik maak er een mooi wordlijstje van en ga ermee naar de bieb. Die hier gelukkig bulkt van locale literatuur.
Mag ik overigens even promoten? Ik werk voor de Traditional Owners in Minyirr Park in Broome, waar de song lines ontspruiten, en onderzoekers in het park hebben twee boeken gepubliceerd: Tree Talk en Dune Walk, over dit gebied, de bush, de bomen, werking, geneeskunde etc. Behalve heel interessant ook mooi door de foto's in de boekjes.
Lezen, heerlijk, zeker nu eindelijk alles geregeld is, dozen uitgepakt - en in de hangmat in de zon of onder de sterren. Volhouden degene die op visa wachten: het is het echt waard!
Groet,
Fae