Australische restaurants in Nl

Tuurlijk gaan we lekker eten, anders kunnen we net zo goed naar de 'normale'  walkabout gaan ;)
Kunnen we daarna alsng gaan borrelen ;) Heb er zin an!!
(@ gwen.. you know me.. warhoofd is my middle name)
 
Ik denk dat ik wel even mee kom eten... Laat het volgende week wel even definitief weten. Op zich wel leuk natuurlijk en ben ook vrij die dag, maar door alle tegenslagen in mijn emigratieplanning, twijfel ik een beetje hoeveel zin ik erin heb :|
 
Hee Femke,
ik snap je helemaal hoor!
Kijk maar tegen die tijd of je zin hebt om te komen.
wij kunnen wel gewoon reserveren voor een aantal personen + optie voor 1 extra  :up:
 
Is 14 juli in Breda een "all girls evening" of mag ik ook komen?
Mis waarschijnlijk de BBQ in Scheveningen, omdat ik dan hopelijk al weg ben, maar het lijkt me toch leuk om een aantal XPditers te ontmoeten. Het is net familie op dit forum, met alle ins and outs.

groetjes  Johan  (Pamandgeorge)
 
hee Johan,
van mij mag je komen hoor!
Adri wil ook haar vriendje Ronnie meenemen las ik, dus geen all girls  :up:
 
Thanks Gwen,
wat is het adres? Als ik het google krijg ik van beide gelegenheden het adres en ik ben niet echt bekend in Breda.

groetjes  Johan
 
Grote Markt 52, Breda

Volgens mij hebben we nog steeds geen tijd afgesproken..
We gaan avondeten, dus zullen we 7 uur aanhouden?
 
Zet ons ook maar op de lijst.

Even zonder internet en je mist vanalles.

Wij komen met 2 volwassen en onze kleine spruit. Dus 1 vrouw en 2 mannen. :grin:

Als het weer het toelaat kunnen we daarna nog naar het parkfestival.


Axel
 
Wat gezellig! Het wordt druk..
Ik denk dat we onderhand eens moeten gaan reserveren  :grin: Kathren, bel jij of bel ik?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
De mensen die tot nu toe mee gaan:
1 Gwenny
1 Kathren
3 Carlijn, Axel, kleine spruit
1 Johan
2 Adrienne en Ronnie
1 Femke (=misschien)
1 Senseo
-- +
10
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Any More??
Zullen we zeggen dat we vrijdag om 18:00 de 'inschrijving' sluiten, zodat we kunnen reserveren..
Femke, we reserveren jouw er gewoon bij, en heb je geen zin, dan is dat ook geen probleem en gaan we gewoon met een man minder. Dat zullen ze vast niet erg vinden bij het restaurant.

Groetjes gwen
 
Ik ga ervan uit dat ik wel gewoon kom, of ik moet komende week weer negatief bericht krijgen, dan weet ik het niet zeker.
 
[quote author=Catkin link=topic=10049.msg142542#msg142542 date=1247073179]
Ik ga ervan uit dat ik wel gewoon kom, of ik moet komende week weer negatief bericht krijgen, dan weet ik het niet zeker.
[/quote]

Kijk maar hoor meis. Je moet je niet verplicht voelen om te komen hoor.  :up:
 
heela Gwen,
Ron kwam niet mee he (je noemde me er nog een doos over hihi!) want die moet repeteren :)
Maar tuurlijk zijn mannen ook allowed!
Ennem.. Axel, bedoel je het parkfestival in Breda of Roosendaal? Mocht het nou gezellig zijn en klikken enzo kunnen we daar daarna ook wel met zn allen (iig degenen die het leuk vinden) heen?
Groetekes!
 
[quote author=adrienne link=topic=10049.msg142549#msg142549 date=1247084218]
heela Gwen,
Ron kwam niet mee he (je noemde me er nog een doos over hihi!) want die moet repeteren :)
[/quote]

Ooh jaa  :roll:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
De mensen die tot nu toe mee gaan:
1 Gwenny
1 Kathren
3 Carlijn, Axel, kleine spruit
1 Johan
1 Adrienne
1 Femke (=misschien)
1 Senseo
-- +
9
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
[quote author=adrienne link=topic=10049.msg142549#msg142549 date=1247084218]
heela Gwen,
Ron kwam niet mee he (je noemde me er nog een doos over hihi!) want die moet repeteren :)
Maar tuurlijk zijn mannen ook allowed!
Ennem.. Axel, bedoel je het parkfestival in Breda of Roosendaal? Mocht het nou gezellig zijn en klikken enzo kunnen we daar daarna ook wel met zn allen (iig degenen die het leuk vinden) heen?
Groetekes!
[/quote]

Adrienne, het parkfestival in Breda is op dinsdag en in Roosendaal op woensdag. Nu vind ik jullie allemaal heeeeeel aardig maar voor een overnachting samen vind ik het nog wat vroeg  :grin:

@ Gwen
Ik wil best het restaurant bellen alleen heb ik thuis geen internet...(zit altijd in de baas z'n tijd hier  :oops:) Dus als de sluiting vrijdagavond is dan is het misschien handiger dat jij belt? Wat vind jij?

Is het misschien ook nog een idee om dit etentje in de kalender te zetten, zodat er misschien meer mensen zijn die dit zien?
 
Hee Kathren,
dan bel ik wel. No problemo  :cool:
Is inderdaad wel een idee om het in de kalender te zetten!
ik moet nu weg, dus heb daar geen tijd voor  :shock: Iemand anders misschien even?
 
[quote author=adrienne link=topic=10049.msg142549#msg142549 date=1247084218]
heela Gwen,
Ron kwam niet mee he (je noemde me er nog een doos over hihi!) want die moet repeteren :)
Maar tuurlijk zijn mannen ook allowed!
Ennem.. Axel, bedoel je het parkfestival in Breda of Roosendaal? Mocht het nou gezellig zijn en klikken enzo kunnen we daar daarna ook wel met zn allen (iig degenen die het leuk vinden) heen?
Groetekes!
[/quote]

Wat gezellig jongens! Als ik niet tot 6 moest werken of Breda iets dichterbij lag, zou ik zeker ook langs komen.
Maar veel plezier gewenst! Ik zie de meeste van jullie i.i.g in sept. in Sjefeningen  :wink:
 
[quote author=skippie link=topic=10049.msg142620#msg142620 date=1247135290]


Wat gezellig jongens! Als ik niet tot 6 moest werken of Breda iets dichterbij lag, zou ik zeker ook langs komen.
Maar veel plezier gewenst! Ik zie de meeste van jullie i.i.g in sept. in Sjefeningen  :wink:
[/quote]


Jammer, maar i.i.g. tot Sjefeningen!  :later:
 
Adrienne, Kathren was me voor.
Zelfs als het weer wat minder is kan je onder de vele bomen in het Bredase park schuilen ( uit eigen ervaring).

Ingrid en Rimko, jammer dat jullie het niet redden , wij zullen jullie niet zien is Sjefeningen. (Zitten dan Down Under). :evil:

Cheers Axel
 
[quote author=carlijnaxel link=topic=10049.msg142627#msg142627 date=1247136548]
Adrienne, Kathren was me voor.
Zelfs als het weer wat minder is kan je onder de vele bomen in het Bredase park schuilen ( uit eigen ervaring).

Ingrid en Rimko, jammer dat jullie het niet redden , wij zullen jullie niet zien is Sjefeningen. (Zitten dan Down Under). :evil:

Cheers Axel
[/quote]

Ohw wat erug voor jullie!  :lol:
 
Back
Top