Australische restaurants in Nl

[quote author=carlijnaxel link=topic=10049.msg142627#msg142627 date=1247136548]


Ingrid en Rimko, jammer dat jullie het niet redden , wij zullen jullie niet zien is Sjefeningen. (Zitten dan Down Under). :evil:

Cheers Axel
[/quote]

Sjee, kun je niet iets later gaan dan?  :grin: :grin: :grin: :grin:  :wink: :wink:
 
Iemand enig idee hoelang van te voren je bijvoorbeeld bij Soutern Cross moet boeken voor een avond als kerstavond (24 december)? Wil dan mijn ouders en broer en schoonzus meenemen voor een etentje, aangezien ik de maand erna wegga en ook al mijn afscheidsfeestje geef. Is 2 in een; en kerst en al een bedankt etentje...
 
Slim Femke, en leuk/lekker. Ik heb vaker gehoord en gelezen dat het een druk bezocht restaurant is, dus ik zou er maar snel bij zijn. Misschien alvast bellen en vragen of ze al reservingen aannemen voor dan? 023 521 99 92
Misschien lachen ze je uit als je nu al vraagt om kerstboeking maar alla.....  :grin:
 
Haha ja misschien nog even een maandje wachten. Kan binnenkort wel eens bellen wanneer ik het beste een boeking kan maken voor de kerst.
 
[quote author=skippie link=topic=10049.msg142636#msg142636 date=1247140227]
[quote author=carlijnaxel link=topic=10049.msg142627#msg142627 date=1247136548]


Ingrid en Rimko, jammer dat jullie het niet redden , wij zullen jullie niet zien is Sjefeningen. (Zitten dan Down Under). :evil:

Cheers Axel
[/quote]

Sjee, kun je niet iets later gaan dan?  :grin: :grin: :grin: :grin:   :wink: :wink:

[/quote]



Je kan ook wat later komen :wink:
 
Ow wacht, de 14e is op dinsdag, ik dacht op woensdag dus vandaar dat ik naar het parkfestival in Roosendaal vroeg, want die is op woensdag hihi!
Dinsdag is voor mij nog steeds best, vind het wel leuk om even in het park te kijken na het eten als het lekker weer is :)
 
Als vertegenwoordiger van de 'Family of 6' zou ik dinsdag ook graag bij jullie aanschuiven. De andere 5 blijven thuis.
Ik heb wel weer trek in een stuk struisvogel! :wink:

Groet,

Wim.
 
Hee Wim,
bij de kalender zie je het topic waar een lijstje staat met iedereen die mee gaat.
Ik heb je daar even bij gezet.
Groetjes
 
Ik vraag me alleen af of ze al Australische gerechten serveren. Als je kijkt op hun hyves staat er dat ze nu met een kleine kaart zijn begonnen, en als het goed gaat lopen, ze een grote kaart krijgen, waar dan ook australische gerechten op staan. Tenminste, zo lees ik het..
Maar goed. Kangeroo of niet, het is gewoon super gezellig om zo met zijn allen uit eten te gaan.
 
Dat heb ik me ook al afgevraagd, maar dan neem ik wel een australian ijsje als hoofdgerecht ;)
 
Haha ja precies..  :grin:
Er stond volgens mij wel dat ze Australische koffies hebben.. maar goed.. ik lus geen koffie  :roll:
 
De keuken is de eerste weken van dinsdag t/m zaterdag open. We gaan beginnen met een kleine kaart, 3 menu?s en een aantal daghappen.

Tuesday: Big Steak Day ? 8,80
Grote biefstuk met pepersaus

Wednesday: BBQ Spare-ribs ? 8,40
BBQ gemarineerde spare-ribs met knoflooksaus of sweet chili sauce

Thursday: Saté Special ? 8,80
Huisgemaakte kipsaté, geserveerd met satésaus, kroepoek, gebakken uitjes en atjar.

We serveren dinsdag t/m zaterdag drie 3-gangen menu?s voor 15, 20 en 25 euro.
Zodra we het allemaal goed aankunnen gaan we pas de volledige kaart serveren. Hierop komen ook Australische lekkernijen te staan. Vanaf volgende week kunnen jullie bovendien terecht voor een heerlijk lunch menu en allemaal lekkere Australische borrelhapjes.
Eetcafé Walkabout is een Australisch eetcafé / Aussie pub met een authentiek Australisch interieur. De pub heeft dus ook een heel gezellig café gedeelte. Kom maar even kijken wat je er van vind. Het café (met terras) is dinsdag t/m zondag geopend van 12.00 tot ?s nachts.

De pub serveert heerlijke wijnen, bieren, rum (Bundi), chocolademelk (Milo) en koffie?s van Down Under. Bovendien zijn we met Australian Homemade in zee gegaan en kan je bij ons binnen en buiten hoorntjes en bekertjes met ijsbolletjes van Australian verkrijgen.


We kunnen dus altijd aan de chocolademelk, borrelhapjes en ijs. Ik zeg, als avondeten, gewoon een aantal borrelhapjes en ijs naar binnenwerken  :wink:
 
Enkele weken geleden ben ik er met 2 oud-collega's geweest. Er zijn een aantal keuze menu's. Wij hadden alle 3 een carpaccio vooraf, toen een struisvogelbiefstuk met friet, en een lekker ijsdessert (5 schaaltjes zo groot als een eierdop met verschillende soorten ijs) toe. Dat alles onder het genot van een Australisch biertje (ze hebben er meerdere soorten).
Geen haute quisine, maar zeker wel lekker en goed betaalbaar. Ook een leuke 'cosy' atmosfeer.
Of de struisvogel uit Australie kwam weet ik niet. :dunno:

Wim.
 
[quote author=Family of 6 link=topic=10049.msg142811#msg142811 date=1247254109]
Of de struisvogel uit Australie kwam weet ik niet. :dunno:

Wim.
[/quote]

Pff wat is dat nou weer.. hoezo weet je dat niet..  :blond:
Hihi  :wink: :up:
 
[quote author=Family of 6 link=topic=10049.msg142814#msg142814 date=1247255480]
Gwen,

De vogel zei niet veel meer, dus het was lastig zijn 'roots' te achterhalen :p
Zat ook geen postzegel op...

Wim.
[/quote]

Aaah op die fiets!  :bike:
 
[quote author=Gwen link=topic=10049.msg142809#msg142809 date=1247252774]
Er stond volgens mij wel dat ze Australische koffies hebben.. maar goed.. ik lus geen koffie  :roll:
[/quote]

En als je wel koffie zou lusten dan zou je de Australische koffie toch niet lekker vinden ... De typisch australische koffie is een bak heet water met een beetje oploskoffie erin ... :x :x

Gelukkig kun je hier ook Italiaanse koffie krijgen :) :)
 
Back
Top