Auto's

[quote author=-+henk+- link=topic=7026.msg89594#msg89594 date=1178916052]
"Custom" license plates verschillen per staat nogal in prijs. Als je volledig zelf wilt kiezen (uiteraard voor zover beschikbaar) kost je dat in NSW zo'n $450 per jaar. Voor het opsieren van een gebruiksartikel vind ik dat zonde geld.

Voor mij is een auto in de eerste plaats een ding wat me comfortable en snel van A naar B moet brengen. Ik moet er niet te veel gezeur mee hebben([/quote]

Inderdaad altijd gezeur met die koekblikken. Die zijn er alleen om je van a naar b te brengen. Snel gaan ze niet en zijn verder groot, zwaar en zeer vervuilend. Bovendien rijden ze altijd in de weg :p :wall: Ze zijn verder wel verdomt handig als je een dagje gaat shoppen. Dan kun je al je zooi achter in kwijt. Maar dat is dan ook het enigste.

Gelukkig viel de prijs in SA voor een custom plate erg mee. Het was voor mij maar 180 voor 1 jaar. Maar ja ik heb dan wel de kleinste plaat en ik heb er maar 1 nodig. Voor heb ik geen plaat..

[quote author=maryhinge link=topic=7026.msg91524#msg91524 date=1180646088]
een link voor WA?
[/quote]

http://www.dpi.wa.gov.au/licensing/customplates/1202.asp

Rij je zaterdag rustig naar Pemberton voor een kampeertripje met de 4WD-club, rij je door een plaatsje tussen ik dacht Pinjarra en Burekup, zie je daar een auto staan met FC TWENTE als nummerplaat. Als dat geen Dutchy is dan weet ik het niet meer.
Iemand van jullie?

Kan hij hier gemakkelijk doen , niemand die die club kent of wat hij ermee bedoelt.
In Nederland zou je er flink mee voor l$l staan.

Jack :evil:

Zijn die supporter van Twente,.......... :roll:
Twente is de dinosaurus club, word ook met uitsterven bedreigd :lol:

Kom maar op Joepie en Maluka

Jack :evil:

Joa hier een Tukker!!  :grin:

Mijn nummerplaat is FCT 65. (Een foto kan je vinden op www.tukkeroos.net.)

off topic
Een paar jaar geleden werd mijn clubje inderdaad bedreigd met uitsterven..... moar Jack, wie bint weer helemoal back!

FC Twente supporters zijn trots op hun club en dat zie je overal. Ik ben al een aantal keren tegen FC Twente supporters aangelopen. Maar een P$V, Feijenooit of Aj@x nummerplaat zal je hier nooit tegenkomen.

[quote author=-+henk+- link=topic=7026.msg91525#msg91525 date=1180646861]
[quote author=maryhinge link=topic=7026.msg91524#msg91524 date=1180646088]
een link voor WA?
[/quote]

http://www.dpi.wa.gov.au/licensing/customplates/1202.asp
[/quote]

Dankuwel, jammer is niet zo leuk al de SA-site
Moet een formulier downloaden en eerst alle gegevens invoeren;
Geen mogelijkheid om te spelen met combinaties online.
Groeten Henk

Back